Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af produktion af stofbleer - HJÆLP:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er to studerende på Aalborg Universitet, 9. semester, der skriver projekt om en nyopstartet internetvirksomhed, som designer og producere stofbleer. Virksomheden kan på nuværende tidspunkt ikke følge med efterspørgslen, og derfor er der behov for at udvide kapaciteten. Vi undersøger om virksomheden kan gøre dette ved hjælp af outsouring af produktionen af stofbleer. Men der findes utallige leverandører, og vi er i tvivl om, hvordan vi finder frem til de rette mulige leverandører.

Vores spørgsmål til Jer er derfor: Kan I hjælpe med at finde frem til leverandører, der kan producere stofbleer eller henvise os til, hvor vi skal lede?

Da virksomheden stadig er relativ ny, er det begrænsede mængder, der skal produceres til at starte med.

På forhånd mange tak for hjælpen.                                                                                               Venlig hilsen Anja og Charlotte

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte og Anja,

I finder stort set alle leverandører af stofbleer i verden her: http://www.alibaba.com

Søg på "diapers" og så kan I vælge cotton eller non-vowen - samt lande hvor producenterne kommer fra osv.

Begrænsede mængder er et vidt begreb. Indenfor cigaretter er en begrænset mængde ca 10. mio og indenfor fly er det 1 stk.

Så derfor må I tage snakken med producenten om, hvor stort et behov I har per måned eller hvad hans minimumskrav er.

Her er nogle nyttige ord i den forbindelse:

MOQ= Minimum order quantity = minimumskøb per leverance. 

Incoterms = søg dette på google og få en forklaring på dem. Det er fragt og ansvarsbetingelser for leverancen og hvorfra/hvortil leverance sker

Der er sikkert mange andre ord, men som jeg ikke selv tænker over mere. Hvis det er helt sort, det han svarer jer - så spørg herinde igen.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe kæmpe mange tak - det var lige præcis sådan noget vi ledte efter :)

Det kan være vi vender tilbage med flere spørgsmål.

 

Venlig hilsen Charlotte og Anja

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

PAS PÅ MED ALIBABA.COM!!! Især hvis i ikke har mulighed for selv fysisk at besøge fabrikken. Vi har et bredt netværk her i Kina med tekstil producenter og har mulighed for at lave kvalitetskontrol på fabrikken. Hvis det er interessant, vil jeg gerne vide hvor mange styk i kan købe? Jeg kan tage kontakt til fabrikken og få nogle priser.

 

Skriv til mig på natacha@sunvisionchina.com

Det skal lige siges at mængden er meget afgørende for, om vi overhovedet kan håndtere denne ordre.

 

Mvh

Natacha Nielsen

Sunvision China Ltd.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)