Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en macbook pro til salg? jeg står nemlig og mangler en

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo dejligt for dig
Ja ikke

Den var ny men funger stadig som ny. Kan ikke se hvorfor en ikke skulle holde i mange mange aar. Hvad i alverden laver du med dem siden de ikke holder længere for dig og hvornaar sover du?

Hvad er der ved dem der gaar i stykker?

mvh

anders

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

TT Tekstforfatter:
Det er jo dejligt for dig
Ja ikke

Den var ny men funger stadig som ny. Kan ikke se hvorfor en ikke skulle holde i mange mange aar. Hvad i alverden laver du med dem siden de ikke holder længere for dig og hvornaar sover du?

Hvad er der ved dem der gaar i stykker?

mvh

anders

Laver nu ikke noget med dem andet end at bruge dem sindsygt meget og hermed slide dem ned :-) Må så også lige tilføje, at mine venner og min bror oplever det samme. 3-4 år er faktisk lang tid. Der har været adskillige eksempler på, at den bærbare i den grad ikke er, hvad den har været efter 2 1/2 års brug. Det har jeg også selv oplevet.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Anders S:

TT Tekstforfatter:
Det er jo dejligt for dig
Ja ikke

Den var ny men funger stadig som ny. Kan ikke se hvorfor en ikke skulle holde i mange mange aar. Hvad i alverden laver du med dem siden de ikke holder længere for dig og hvornaar sover du?

Hvad er der ved dem der gaar i stykker?

mvh

anders

Laver nu ikke noget med dem andet end at bruge dem sindsygt meget og hermed slide dem ned :-) Må så også lige tilføje, at mine venner og min bror oplever det samme. 3-4 år er faktisk lang tid. Der har været adskillige eksempler på, at den bærbare i den grad ikke er, hvad den har været efter 2 1/2 års brug. Det har jeg også selv oplevet.

 

Har det på samme måde, jeg skifter ca. hvert andet år. Det passer også med at den er helt fedtet ind i virus og rigtige mænd bruger jo ikke beskyttelse Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

En brugt computer? Hvor længe forventer du, at den holder - med tanke på en computers ret beskedne levetid? Mit råd: Køb en helt ny - eventuelt på afbetaling!

Dbh

Thomas

Lige hurtigt - en MacBook Pro's levetid, og bare i det hele taget Apples produkters leve tid, er ret lang. 
Min ene MacBook er snart 4 år gammel, og fungerer fuldkommen som i starten. Min iMac som er godt og vel snart 6 år gammel, er også helt fint :-)

Dog har jeg en 2 år gammel PC, som er totalt ubrugelig...
- Ja, jeg har mange computere :-D


/Millard 

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sælge min Macbook Pro 13" for 5000,- den er vidst fra sept sidste år, så der er stadig garanti på den. Sælger den da jeg gerne vil have en 17" i stedet.

Skriv en pm, hvis det har interesse. 

Mvh

Frederik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)