Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorkaffe! (god idé?)

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milledille

Tak for det. Må jeg spørge på hvilken måde? Der er jo kommet nogle gode kommentarer fra Jan og Jesper.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

For dem med webshop, kunne det da være en genial idé i samarbejde med leverandøren at levere en lille pose kaffe til modtageren af varen. Jeg har da før fået en lille pose slik med fra en webshop - gæt hvor jeg lagde mit næste køb? (der var dog ingen pose med anden gang, men jeg benytter da shoppen nu som den foretrukne, fordi de har behandlet mig pænt)

Michael

Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Sjovt, sidder faktisk og arbejder på et projekt ala dette, dog indgår der osse te og chokoladedrik i mit. Forventer dog først at være klar til efteråret.

kh/Jesper

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Var lige på E-pack.dk og kigge, og det er jo oplagt med de produkter, du sælger. Måske jeg lige skulle ringe til dig...?

Michael

Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Du skal være velkommen..

kh/Jesper

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Fri kaffe på bus- og togstationer, det kunne være konge - og ikke mindst skabe noget opmærksomhed, det er jeg helt sikker på :-)

Er det noget du overvejer at gennemføre?

Jeg syntes ideen er rigtig god. Dog tror jeg ikke på det bliver en realitet på bus og togstationer, det skal DSB nok sætte en stopper for, da de jo selv sælger kaffe.

Men arbejd da videre med ideen.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Fri kaffe på bus- og togstationer, det kunne være konge - og ikke mindst skabe noget opmærksomhed, det er jeg helt sikker på :-)

Er det noget du overvejer at gennemføre?

Jeg syntes ideen er rigtig god. Dog tror jeg ikke på det bliver en realitet på bus og togstationer, det skal DSB nok sætte en stopper for, da de jo selv sælger kaffe.

Men arbejd da videre med ideen.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Milledille

Tak for det. Må jeg spørge på hvilken måde? Der er jo kommet nogle gode kommentarer fra Jan og Jesper.

Michael

 

 

Jeg synes, der er så megen fokus på, at der nu ikke må være kage og kaffe i venterummene jf. debattet fra Dansk Folkeparti. Derfor synes jeg, at det vil være genialt, hvis der er sponsorer, der tilbød kaffe og evt. småkager. Der skulle naturligvis være gode reklameskilte, så alle kunne se, at kaffen var sponseret af XXX.

Den med på poserne synes jeg ikke er god. Som du selv skriver, så bliver posen jo bare smidt ud. Det vil ikke nå ud til et særligt stort publikum.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der burde være nogle gode muligheder hvis man trykker reklamer på koppen. Evt. kunne man måske finde på et sjovt call to action og sætte i bunden af koppen, så folk drikker kaffen, og så ser beskeden om: husk V6 efter kaffen, eller "denne kaffe er brygget på bønner fra Amager, køb dem på amarkaffe.dk".

Man kunne også have et farvebillede i bunden af koppen med en glad mund og et budskab, en grisetryne eller andet som alle andre så ser mens man drikker kaffen. Jeg har nogle kopper med forskellige ting trykt i bunden, og det fanger opmærksomheden fra hele bordet når de kommer på og det langsomt går op for folk at ham overfor har en grisetrne, deres kæreste et sæt skæve tænder og dem selv en smileymund. Så måske man kunne lave noget efter samme princip, så man kommer ud til endnu flere end bare dem som drikker kaffen.

Ellers kan man måske lave en aftale med barer om at sponsorere nogle papkrus til dem, så de kan begynde at tilbyde take away, på disse kopper kan der så være reklamer der henvender sig til målgruppen. Så skal du ikke bekymre dig så meget om kaffen, men bare kopperne.

Og hvis vi snakker steder hvor folk venter, så find lige på en løsning hos borgerservice i Odense, der ville folk rive din kaffe væk, slubre sig i reklamerne og være dig dybt taknemmelig for at give dem lidt koffein til deres 1-2 timers ventetid.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ComOnline.dk - Kenneth Egebjerg:

Jeg syntes ideen er rigtig god. Dog tror jeg ikke på det bliver en realitet på bus og togstationer, det skal DSB nok sætte en stopper for, da de jo selv sælger kaffe.

Den kunne man muligvis løse ved at købe rettighederne til at sælge kaffe mm. Prisen skulle naturligvis afspejle den fortjeneste, som DSB har ud af at sælge det. Det kræver nok en stor pose penge, men reklameværdien ved at tilbyde gratis kaffe kunne måske overstige dette. Jeg kommer dog nok ud i noget, der overstiger min formåen.

Michael

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)