Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min side?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har haft min hjemmeside kørende i et stykke tid efterhånden og kunne godt tænke mig at høre jeres refleksioner over min hjemmeside. Fra siden sælger jeg kvalitets hjemmesider til en billig pris, men fortæl mig endelig hvad I synes mht. design m.m. :)

http://anvo.dk 

Mvh. Andreas Voss 

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Din side ser godt ud, dog må jeg sige, at jeg har selv om den er rimelig lille mistet lidt overblik da jeg kom på den.

Mvh

Mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg synes faktisk den er meget cool. Dog synes jeg at kontaktsiden, virker som om du hurtigt skulle blive færdig. Lav noget specielt deromme, noget man bliver positivt overrasket over, så er den lige i skabet :)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ingen link men jeg sælger også hjemmesider - så er det på plads!

Jeg vil give dig ret i, at det nogle gange er bedre hvis man ikke selv roder med sin hjemmeside, men overlader det til professionelle. Det koncept kører jeg selv.

Jeg sidder alligevel tilbage med fornemmelsen af, at jeg ikke rigtigt ved hvem du henvender dig til. Det virker på mig som om at du opsummerer en række ting omkring dig selv, - men jeg sidder ikke tilbage med fornemmelsen af at det er mig som besøgende på din hjemmeside, du snakker til. 

Hvis du har været igang i fem år, og altså selvlært fordi du kun er 17 år. - så skuffer det mig lidt at der ikke er mere grafisk eller webrelateret materiale.

På min skærm virker dit design underligt, - jeg kan se de vandrette streger og det ligger meget langt fra hvad jeg ville have forventet "når man nu ikke skal gøre det selv men lade profferne komme til."

Til gengæld, - og selvfølgeligt er der noget positivt - så spiller dit eget billede og selve farvevalgene rigtigt godt sammen. 

Nu er jeg engelsktalende, - så lad mig lige give dig lidt fif. Dit engelsksprogede approach er lige som den polske måge i Scandlines reklamerne. Det virker ikke tilsigtet, så vælg om det er engelske eller amerikanske kunder du går efter, og beslut dig så for hvilke byer der ligger nærmest. Dernæst så får du nogen i nærheden der kan dansk til at oversætte siden til engelsk.

Jeg gad ikke skrive hvis ikke jeg mente du havde talent, - så tag det ikke så tungt. Det er faktisk ment godt, Yes

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Din hjemmeside den er flodt men jeg synes at den er lidt for maget sort Smile

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko nimz:

Din side ser godt ud, dog må jeg sige, at jeg har selv om den er rimelig lille mistet lidt overblik da jeg kom på den.

Jeg er helt ovre i den anden boldgade - jeg synes den er overskuelig og smart. Tommelfinger op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Referencerne kunne være bedre kan man ikke se hvilken hjemmesider der er lavet, jeg kan kun se enkle logoer, jeg kan ikke rigtigt se hvad der er lavet før.

Grafiske sjove elementer kunne der godt laves lad banner køre på siden , vis hvad du kan på egen hjemmesiden det giver kunder.

Kontakt god ide frem også adressen og gerne et telefon nummer det giver troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
På min skærm virker dit design underligt, - jeg kan se de vandrette streger og det ligger meget langt fra hvad jeg ville have forventet "når man nu ikke skal gøre det selv men lade profferne komme til."

Hej Michael, kan du evt. sende mig en screenshot af siden så jeg kan få løst det problem hurtigst muligt, har dog ikke oplevet noget lignende på nogen browsere endnu.

Derudover har du måske ret at jeg skulle holde mig til dansk i starten, jeg må nok indrømme at jeg ikke ligefrem prøver at henvende mig til et udenlandsk klientel, men det engelske sprog er bare bedre end dansk! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Referencerne kunne være bedre kan man ikke se hvilken hjemmesider der er lavet, jeg kan kun se enkle logoer, jeg kan ikke rigtigt se hvad der er lavet før.

Inde i portfolio når du klikker på et af disse logoer skulle du gerne kunne se siderne, dog er der nogen af dem der bare er test inputs (små billeder). :)

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas !

Du har helt sikkert potentale for det du laver.

Nu er jeg hverken webekspert eller andet i den retning men, derfor vil jeg afligevel give dig min mening ment som positiv kritik.

-Hvis du vil henvende dig til danske kunder så overvej en side på dansk, det kan godt være du mener det engelske sprog er bedre men jeg vil mene du lettere når ud "lokalt" på dansk, (evt. en kombineret mulighed for at vælge sprog på siden)

-Jeg kan godt li' din simple opsætning, siden virker enkel og overskuelig og uden for meget overflødigt fyld, dog er der afligevel et eller andet der virker forvirende uden jeg kan sige konkret hvad det er. Har du evt. overvejet en simpel flash løsning på forsiden?

- Nu ved jeg du blot er en ung knægt som sikkert bare driver det her som en sidebeskæftigelse (ellers kan jeg ikke se hvordan du skulle kunne lave en side for mellem 500-3000 kr.)hvor andre tager opimod 20.000 eller mere. Det der for mig (og sikkert andre erhvervsdrivende) vil afstrække mig fra at vælge dig er mangel på trykhed omkring din forretning. Et telefonnummer samt en adrese på kontaktsiden vil have stor virkning (evt. et google map, med find os") det giver trykhed og virker professionelt, har du et cvr-nummer så oplys også gerne det på siden. Manglende kontaktoplysninger virker i mine øjne utroværdigt og som om du gemmer dig bag en skærm, er der bare et telefonnummer er du trådt frem i lyset og givet dig til kende, det fortæller du er let at komme i kontakt med og det virker profesionelt.

 

-Jeg savner oplysning om hvad din pris indeholder, laver du kun design af websider, hvad med hosting? Løbende vedligehold ? etc.?

-En anden ting der falder i mine øjne er din generelle tekster. Du skriver meget om dig selv, overvej at skrive we istedet for I, det synes større og professionelt uden at overdrive

-Din overskrift på forsiden "hello im andreas voss and i design beautiful and useful websites" virker for mig lidt amatøragtig, opsætningen og teksten er fed nok, men overvej en lidt mere fangende tekt, slogan etc.

-Se generelt dig selv som et profesionelt firma, læg fokus på dine produkter og ydelser og knap så meget på dig selv som person så er du godt på vej.

 

Du må ikke se det her som negativ kritik, men blot min holdning til hvad jeg som selvstændig erhvervsdrivende savner på siden for at overveje dig til at lave min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)