Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings partner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har en fantastisk forretnings idé, men mangler noget kapital. Det er et helt nyt koncept indenfor tattoo/piercing/kosmetolog branchen, som går ud at få tatoo branchen ud af baggården. Alle aktiviteterne vil foregå i et åben og lyst indrettet rum, som er indrettet som en klinik. På den måde henvender vi os til et meget bredere kunde grundlag. Af hensyn til forretningen, vil jeg ikke komme med de forventede budgetter her, men sender naturligvis gerne via mail. Skulle man være interesseret i at blive en del af det, bliver der naturligvis lavet kontrakter om overskudsdeling osv, og der forventes overskud næsten fra dag 1, så hvis man er interresseret i en hurtig fortjeneste, så er muligheden her. Men venlig hilsen Pierced
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje, at vi har et meget stærkt markedførings netværk, og det er derfor vi forventer det hurtige og store overskud næsten fra dag 1

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Kan du ikke skrive en PM til mig, lidt om konceptet og hvor meget kapital der er nødvendigt ?

det lyder spændende ;)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed sendt :) Takker for din interesse

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også være interesseret i samme. men også hvor i ligger geografisk, der må jo være en grænse ;)

send mig gerne en PM..

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan jeg også bede om et oplæg på PM, det lyder spændende..

Hilsen

Frank

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)