Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks vækst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej amino.

Jeg har lige set noget på tv2 med skat. Og de viste at kopi vare hvor der står et andet logo bare ryger på forbrandrings anlægget. 

Skat fandt en container med nogle "Gibson" guitarer bare en kopi hvor der jo også stod et andet mærke på. Det resulterede så i at skat tog alle de her guitarer og brændte dem af.

Her kan i se originalen:

http://www.4sound.dk/shop/elektriske-guitarer/gibson/sg-standard-heritage-cherry.html

Her er der i kopi i samme butik:

http://www.4sound.dk/shop/elektriske-guitarer/supreme-guitars/red-devil.html

Her er der en kopi fra en anden butik:

http://www.danguitar.dk/product.asp?product=13478 

Godt nok er jeg kun 13 år men jeg har alligevel en mening og den er Staten er latterlig!

Forsat god aften til alle  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe, ja du har da en meget god pointe der!

Hvilken bil kom først: Citroen Berlingo eller Peugeot Partner?  .... Vi brænder da bare den ene model af når den kommer over grænsen! ;-)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja præcis ;-)

Det er også ligesom Gibson de laver også Epiphone men skat sige at Epiphone er en kopi. 

Det kunne være de skulle sætte sig ind i tingene inden de kalder dem kopi vare og så bare brænder dem af ..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:
Hvilken bil kom først: Citroen Berlingo eller Peugeot Partner?

 

Det er så et dårligt eksembel da den model er lavet i samarbejde mellem de to producenter.

Men problemet er mere når der er snak om kina varer. Så vil mange tit sætte et klister mærke på, med et andet firma navn, hvor importøren så bagefter kan sætte et andet på når den er kommet igennem. Er faktisk et meget kendt fænomen. Eller trykt med aftaglig farve.

Jeg er selv blevet tilbudt at trykke nogle produkter, der skulle have et velkendt firma navn på. Og det på jysk faktura. Og da jeg er leverandør til det firma, der laver dem orginalt, blev der sendt en mail til den orginale producent på problemet.......Er også flere penge i den orginale leverandør.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Som hobbyguitarist vil jeg blive voldsomt skuffet (for ikke at sige rasende) hvis jeg købte en Gibson og så ved nærmere øjesyn fandt ud af det var en kinesisk kopi.

Det kan godt være at staten er latterlig, men beskyttelse af varemærker er noget nær ligeså fundamentalt som beskyttelse af den private ejendomsret, hvis en markedsøkonomi skal fungere. Prisen er naturligvis at nogle fake-varepartier af og til skal destrueres.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)