Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbydere af reklame over sms..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvor finder jeg firmaere der er villige, til at betale lidt hånd ører for at få noget reklame på sms beskeder, you know, en sms med noget oplysning til en kunde, hvor der så er en reklame i bunden..

På forhånd tak

- Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

Kan godt være det er mig der er en anelse blank på dette område, men hvordan skulle det fungerer? har aldrig hørt om et lignende koncept før, er det i almindelig sms beskeder til dine venner og familie du på tænker? 

Mvh.

Morten S.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

sms beskeder hvordan..? til udvalgte kunder fra en data base personlige smsér eller hvad mener du..?

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry for det sene svar..

Lad os tage fx et firma der sender beskeder ud via en sms gateway når der er tilbud på en varer i føtex.

Altså kunden ikke skal betale penge for denne ydelse de er tilmeldt, fordi der er en reklame i bunden af sms'en.

Det vil jo koste mig penge at sende denne information ud over sms, og for kunden ikke skal betale for det, vil der være en reklame med i bunden af sms'en.

Jeg har jo en omkostning for sms'en der er sendt. Men i og med der er en reklamen i bunden, vil gå lige op fordi jeg her, har en indtægt svarende til omkostningen og til slut en gratis ydelse for kunden.

- Blev vidst lidt rodet, håber der en nogen der kan hjælpe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)