Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger pris på mindre produktion af herre tights / sokker.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino´er,

Hvad vil det koste at få lavet nogle herre tights som minder om Bjørn Borg / CK og sokker ligesom Mads Christensen sokker? Kvaliteten skal være god.

Hvor mange skal man minimum købe og hvad vil det koste??

Ser frem til at høre fra jer :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt afhænger af hvor meget du skal bruge og hvornår... Hvis du vil have lavet med "logo" elastik til boxershorsene er der et vist minimum på produktion af alene elasktikken, jeg mener min. er et sted mellem 1000-2000 yds. Metervaren er ikke det store problem, der kan du formentligt klarer dig med en alm. ensfv. std. metervarer til en start... Men du skal nok regne med et min. på ca. 1000-2000 pr. fv. pr style - igen afh. produktionsland..

Sokker.. (haha - M. Christensen - go' kvalitet - jeg går ud fra det var en vittighed..;-)..) Nå spøg til side - men historien er næsten den samme som med boxershortsene - dog noget mindre krav, til min. - Det kan godt lade sig gøre at få lavet 100 par pr. style pr. strørrelse, - mindre er også muligt.. men skal du have dem til en fornuftig pris skal du nok regne med ca. 500 par.. men alt afh. jo også af den omtalte kvalitet...

vh/ Ulrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)