Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger på Webshops.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er i forbindelse med sidste nye projekt rendt i nogle spørgsmål.

 

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvad det koster og drive en webshop med det hele.

 

Krav til shoppen er ca 10000 vare nummer som alle kan være variende i farve og størrelse. Gode billeder meget overskuelig menu struktur. Den skal kunne indeholde flere sprog og betaling for flere lande. Hvad er den månedlige omkostning på at drive selve web delen af denne slags butik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

De eneste udgifter jeg umiddelbart kan se her er:

Webshoppen (Opsætning, design osv)

Webhotel

Domænepris

Betalingsgateway

Et slag på tasken igennem vores firma, med en fastlåst pris ligge på omkring.

10.000 dkk 

Hertil skal der siges, at vi har et samarbejde med en webhost, så dit webhotel bliver så billigt som muligt.

Du er velkommen til at kontakte mig :)

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du betaler for hosting.

Lad os antage du har 10.000 varer og du kører på Magento CMS

Hosting koster mellem 100-300 kr om måned. Betalingsudbyder 200kr

rundt regnet ca. 500-600 kr - Vi sælger nemlig Magento pakker inkl alt til 500 kr om måned.

Det er dedikeret virtuelle servere - cloud baseret. 

så driften ligger omkring 500 kr om md.

Oven i kommer prisen for en webshop hvis du ikke allerede har en (f.eks. 10.000 kr)

Mvh
Pixel IT 

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændene nu skal jeg jo ikke ligge ud med de 10000 vare nummere men det er for fremtids sikring. Design af webshop og i driftsættelse beløber sig til 10000 kr uanset mængden af varer eller hvad??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være noget ekstra udgift i forbindelse med mange vare, men det kan jo vente til det er relevant ;)

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fiahgt:
Spændene nu skal jeg jo ikke ligge ud med de 10000 vare nummere men det er for fremtids sikring. Design af webshop og i driftsættelse beløber sig til 10000 kr uanset mængden af varer eller hvad??

10.000 kr er f.eks for selve opsætning og design af Magento shoppen.
Magento kan sagtens klare 10.000 varer så længe det tekniske er i orden (Server og database-delen) 

Vi har kunder som har over 30.000 varer og det fungerer upåklageligt.

Mvh
Pixel IT 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig rigtigt, det eneste problem (merudgift) ligger hvis man anvender hosting selskaber med for lidt hukommelse, så fejler systemerne ofte 

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at køre minimum virtuel med 1gb ram hvis du skal have 10.000 varer med en del trafik.
Vælger du en ægte cloud løsning så behøver du slet ikke at bekymre dig om ressourcer osv.

Så ja, hosting spiller en stor rolle. :) 

 

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jess Vinsteen:

Det er nemlig rigtigt, det eneste problem (merudgift) ligger hvis man anvender hosting selskaber med for lidt hukommelse, så fejler systemerne ofte 

 

Nu er det jo ikke det største problem hosting. Det var bare en forespørgsel for at se om der er hold i det projekt jeg har i tankerne at starte op. Er mest i tvivl om hvad et vil koste at starte den betalingsløsning op. Og så er jeg på rimelig bar bund hvad angår design og opsætning af en shop.

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsløsning er faktisk ligeud.

Du betaler mellem 99 til 299 kr om md. alt afhængig af hvilke kort der skal kunne bruges og nogle ekstra fancy features :) 

Så er der lige oprettelsen... du kan eks. tjekke denne udbyder... der findes også andre som måske er lidt billigere, bare sørg for de har integrationen til magento som denne har:

http://epay.dk/epay-payment-solutions/priser.asp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)