Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaktus mod tømmermænd

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har lige købt en pakke cactus mod tømmermænd og der står 2 doser på pakken.

Bag på står der Tag 3 inden. 3 tabletter bør indtages 5 timer inden alkholindtagelse. Anbefalet daglig dosis (3 tabletter - 1200 mg. Nopal)

Jeg har hørt man skal tage 3 inden og 3 efter man er færdig med at drikke? Er det noget jeg har misforstået?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

De 3 efter er vist kun hvis det har været en lang, våd aften :-)

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det har tidligere været således at man skulle tage 3 tabletter 3 timer inden man drank og så 3 tabletter inden du gik i seng.

Men desværre følte fødevarestyrrelsen ikke, at der var tilstrækkelig videnskablig belæg for at skulle indtage de 3 inden du går i seng. Derfor hedder det nu "kun" 3 inden du starter på trods af at det virke bedre, hvis du også tager dem inden du går i seng. 

Så jeg vil anbefale at du tager 3 stk 1-3 timer inden du går igang og så 3 inden du går i seng.

/Rasmus  

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes i virkelig de virker?

Godt råd:
Drik dig fuldstændig "mæt" i vand inden du går i seng hver gang du kommer hjem fra byen/fest. Dernæst tag noget mad, som en hver anden eftermiddagsmad havde set ud. :)

Det virker 100% hver gang for mig, og så er det billigere. Hvis jeg ikke gør det dette, ligger jeg altid dagen efter ud med tømmermænd. Prøv det engang. :)

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt 4 kaktus planter og stilt dem i soveværelset. Jeg synes SLET IKKE det hjælper overhovedet med kaktus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:
Jeg har købt 4 kaktus planter og stilt dem i soveværelset. Jeg synes SLET IKKE det hjælper overhovedet med kaktus.

 

Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

Jeg har købt 4 kaktus planter og stilt dem i soveværelset. Jeg synes SLET IKKE det hjælper overhovedet med kaktus.

Det er jo fordi du mangler 2 planter! Stick out tongue

Stil 3 ind i stuen inden du går i byen - og stil 3 andre ind i soveværelset når du er kommet hjem. ;-)

On topic:

Har ikke selv prøvet kaktus. Jeg klarer tømmermændene dagen derpå med masser af cola, pizza og selvmedlidenhed! Big Smile

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Goth: Jeg drak 2 breezers, 1 somersby, 1 tuborg dåse og 1 shot. Jeg skulle meget gerne have tømmermænd efter det, for jeg fik første gang tømmermænd af 2 dåser somersby. Men jeg tog pillerne 5 timer før, og inden jeg gik i seng drak jeg mig mæt i vand og spiste lidt pizza. 

Jeg kan sige at jeg INTET kunne mærke! TAK SKAL DU HA! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

GarethBale:
Jonas Goth: Jeg drak 2 breezers, 1 somersby, 1 tuborg dåse og 1 shot. Jeg skulle meget gerne have tømmermænd efter det

 

Hold da op du får tømmermænd af lidt..

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)