Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Glob:

Mikael christiansen:
Har sagt ok vedr. klagen men jeg ville bruge min energi anderledes

Det siger du jo, til trods for jeg flere gange har bedt dig lade den ligge, og skrive en pm hvis der var yderligere du ønskede debatteret! Wink

Nå ja men der var nogle der ikke forstod mig min forklaring de gav minus uden at deltage i debatten ikke engang og kunne se de ikke forstod mig , så jeg måtte forklare mig , det er ok med minus vis man svare hvorfor , men vis jeg forstår og ved måske grunden er jeg er ordblind skrevet for hurtigt skriver jeg indtil folk forstår en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

har aldrig fået fjermet nogle af mine anmeldelser...

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
har aldrig fået fjermet nogle af mine anmeldelser...

Jeg synes det lyder højest mærkværdigt, mit indlæg er heller ikke blevet slettet, men deaktiveret op til flere gange, af virksomheden.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

Fru Glob:

Mikael christiansen:
Har sagt ok vedr. klagen men jeg ville bruge min energi anderledes

Det siger du jo, til trods for jeg flere gange har bedt dig lade den ligge, og skrive en pm hvis der var yderligere du ønskede debatteret! Wink


Nå ja men der var nogle der ikke forstod mig min forklaring de gav minus uden at deltage i debatten ikke engang og kunne se de ikke forstod mig , så jeg måtte forklare mig , det er ok med minus vis man svare hvorfor , men vis jeg forstår og ved måske grunden er jeg er ordblind skrevet for hurtigt skriver jeg indtil folk forstår en



At nogen giver dig minus betyder ikke nødvendigvis, at de ikke forstår dig, Mikael - det betyder, højst sandsynligt, at de ikke er enige. Og det må man nogen gange acceptere.

Ingen grund til at blive ved med at debatere. Jeg var enig i en af dine observationer i starten, men nu er jeg ærlig talt ved at være træt af at se denne tråd blive "trukket frem i feltet" igen og igen og oven i købet med de samme slidte argumenter. Den her tråd ser ud til at være uddebateret.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Fru Glob:

Mikael christiansen:
Har sagt ok vedr. klagen men jeg ville bruge min energi anderledes

Det siger du jo, til trods for jeg flere gange har bedt dig lade den ligge, og skrive en pm hvis der var yderligere du ønskede debatteret! Wink

Nå ja men der var nogle der ikke forstod mig min forklaring de gav minus uden at deltage i debatten ikke engang og kunne se de ikke forstod mig , så jeg måtte forklare mig , det er ok med minus vis man svare hvorfor , men vis jeg forstår og ved måske grunden er jeg er ordblind skrevet for hurtigt skriver jeg indtil folk forstår en

At nogen giver dig minus betyder ikke, at de ikke forstår dig, Mikael - det betyder, at de ikke er enige. Og det må man nogen gange acceptere.

Ingen grund til at blive ved med at debatere. Jeg var enig i en af dine observationer, men nu er jeg ærlig talt ved at være træt af at se denne tråd blive "trukket frem i feltet" igen og igen og oven i købet med de samme slidte argumenter. Den her tråd ser ud til at være uddebateret.

Har jeg også accepteret dog dem der gav var ikke med i tråden

jeg forklaret ikke alt i alle indlæg i nogle af dem minus så måske lige lovlig korte forklaringer så man må forklare sig bedre , nogle forklare jeg for kort og glemmer nogle tingene det kan jeg godt se manglet i nogle af indlæg

så måske ok minus i nogle af dem med så må jeg bare tvinge mig selv til at forklare mig bedre i næste indlæg og lave det længere.

Men i alt kunne godt bruges lidt kommentar fra dem der gav minus hvorfor så man kunne lære af sine fejl , jeg giver derfor aldrig minus, da der et begrænset antal stjerner der kan gives hverdag og de skal bruges på positive energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har i hvert fald lært en del af denne her tråd booking betingelser er vigtigt de er fremme på en hjemmeside og de forklares på et rimeligt sporg brug rette for stave fejl

kan desuden se nogle ikke forstår et par af mine indlæg , med kunne den der minus ikke forklare hvorfor vil ekstrem gerne lære af mine fejl ellers lære man intet af debat tråd.

men ellers forstår jeg ikke hvorfor nogle har problemer med at få fjernet indlæg deaktivere og andre ikke kan er det fordi de betaler dem der kan deaktivere , så virker det meste som penge afpresning fra trustpilot.dk at man har denne mulighed kun som betalene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  2doIT Vest Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil give Fru Glob ret.

En virksomheden lover en kunde at hun har varen en given dato! De overholder ikke aftalen - ergo de burde kunne tage konsekvenserne heraf. At det så er en dårlig bedømmelse på trustpilot det er jo deres eget ansvar!

Jeg syntes ikke det er rimeligt at trustpilot kan fjerne indlæg hvor det kan dokumenteres at kunden har ret.

hvis trustpilot skal en instans man skal kunne stole på skal indlæg ikke bare kunne slettes, for så kommer vi aldrig af med virksomheder som løber fra aftaler.

Og jer som skriver det er hendes egen skyld hun kan bare have handlet tidligere - det er jo noget værre lort at lukke ud, undskyld sproget. Virksomheden har i en E-mail skrevet til hende at de kan leverer! Uanset om hun er ude i god tid eller behøver noget akut.

Nå back to work!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det her viser PRÆCIS hvorfor det tiltider er svært at være kunde.... og endnu mere hvor svært det er at være webshop ejer.

Jeg tror alle der er webshop ejere har prøvet at love noget, som så ikke holdes. Ikke af ond vilje, men i forventning til at ... man når hjem, leverandøren sender, posthuset holder længere åben osv...

Og kære amino brugere, hvordan tror i denne tråd ville have endt, hvis det var webshop ejeren der skrev indlægget og klagede og en smålig kunde?? Jooee, vi havde ski nok holdt med webshop ejeren, de er jo iværksættere :)

@Fru Glob, jeg tror sgu der er gået en drama queen tabt i dag :), det er en meget voldsom reaktion.. men så har du jo en ide til næste års kostume. 

Nej sjov til side, hvis du vil debattere trustpilot skulle du ikke have sovset dit indlæg ind i alt muligt andet, men undladt og fortælle historien og kun præsentere facts omkring din oplevelse med trustpilot.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 

Kan forstå jeg skal forklare hvem jeg er , hvorfor jeg bytter rundt på ord

jeg desværre svært ordblind , derved vis laver et indlæg hurtigt vil der altid forkommen vise ord der byttes rundt på .

Mit liv i min skole blev taget ud ad skolen da de troet jeg havde epilepsi , de fandt først udad da jeg var 11 år at jeg ikke havde det dog fik jeg aldrig reelt en rigtigt lært at læse , jeg stoppet i 8 klasse da skolen opgave mig , jeg kunne simpelthen ikke lære at læse godt nok.

Jeg prøvet at starte på VUC da jeg var 32 år , de første par år vidste jeg ikke jeg var ordblind , troet bare jeg havde svært ved det så dumpet et par gange til eksemer

nu har jeg endeligt fundet ud ad jeg var ordblind det skete da jeg var 35 år altså 3 år , siden dengang er min stavning forbedret og formulering derfor bliver jeg også mere aktive på amino.dk da jeg vidste jeg ikke var dum men ordblind derfor dobbelt så hårdt for mig når minus

de ikke skriver hvorfor minus for prøver til enhver tid formulere mig bedste muligt men den ryger nogle gange og da de ikke ved det pga. mit handicap gør det ondt de ikke svare hvorfor og derfor må jeg nok være bedre til hurtigt forklare minus bedste det forklares hvorfor det kan jo klart også være bagvendt forklaring

jeg ved når webmaster forstår jeg dem ikke de skriver kompliceret sætninger og da alle ikke ved det hele byttes rundt , ja så må jeg bare forklare det, sker nogle gange , at jeg ikke forstår hvad den anden skriver eller omvendt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Må erkende jeg nok mere må forklare hvad ordblindhed betyder og når oveni har haft en modgang i livet så man første rigtigt lærte at læse da man var 35 år

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)