Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har et spørgsmål vedr. Google Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er

Jeg har længe gerne ville tjene lidt ekstra lommepenge via Adsense på blogspot. Da jeg ville oprette en Adsense konto under min blog stod der, at man mindst skulle være 18? Jeg har googlet lidt osv. og har fundet andre indlægdiverse debatforumer (også fra udlandet) hvor folk under 18 har været i stand til at benytte Google Adsense? Mit spørgsmål lyder som følger; Kan jeg i en alder af 17 år oprette en Adsense konto og tjene penge på den uden chance for juridiske konsekvenser? og i givet fald jeg opretter én, kan jeg vel regne med ikke at få udbetalt et bestemt beløb fra Google annoncerne?

P.S Hjælp hurtigst muligt!

Mvh. Rasmus

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Det er en rigtig god vane altid at overholde de aftaler man indgår med mennesker og virksomheder, så hvis Google i sin aftale med dig kræver at du er 18, bør du ikke indgå aftalen hvis du ikke er 18.

Spørg i stedet din far eller storebror eller noget om de ikke kan stå for det aftalemæssige i begyndelsen. Så er det ordnet.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Anders ganske korrekt påpeger: Få hellere et familiemedlem til at stå som ejer. Bliver du først udelukket fra Googles Adsense program, kan det blive ganske omkostningsfuldt at komme med i programmet igen, da det kræver en ny IP (ny router / udbyder), Google konto og meget, meget mere. 

Dét er en situation, du gerne vil undgå! Skype-Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det vil jeg forsøge, tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)