Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

M-Payment? Er det en god idé.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at tilbyde at mine kunder kan betale for deres produkter via deres mobil. Dette kaldes
M-Payment.

Det jeg godt kunne tænke mig af vide er:

Om det er en god idé?

Hvad det koster?

Hvem jeg kan få det hos?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mPayment så kan du få mere end hvad man normalt kan med sms overtaksering. Men det kræver at det er fysiske produkter.

Der er ikke mange der udbyder det endnu og hos IQsms (mig selv) er det på vej ind. Men jeg kan  ikke give mere info lige nu.

Evt. kan du tage fat i http://mobilerelate.com/nyheder/mpayment/ 

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Jeg er vist alt for sent ude, men hvis du skulle have flere kunder med behovet, vil jeg gerne fortælle dig, at jeg har koblet mpayment på mobile kuponer / mobil site. Så du får et link. Trykker på køb. Og beløbet er trukket som mpayment. Det vil sige at der er tale om salg af fysiske varer og teleselskaberne "kun" tager 10%.

Du kan allerede idag forudbestille Linie3 DVD boks på den måde. Prøv at sende L3 til 1919.

Det er først når du efter at have trykket på "køb" også trykker på "ok" at pengene er trukket.

Så du kan nå at afbryde købet, hvis du altså ikke er interesseret i at forudbestille den nye Linie3 DVD boks. Mange flere løsninger er på vej. Inden ugen er omme, kan du også købe den nye Kasmir CD på den måde.

Mvh Annie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)