Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu er min hjemmeside CRJ-Design.dk næsten færdig.

Jeg mangler følgende ting:

  • Indsætte billeder i webshoppen
  • Lave webshoppen færdig
  • Lave tekst under billederne så de passer sammen

Kom gerne med Jeres feedback 

De bedste hilsner

Christopher Rosbak

CRJ design

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Rosbak:

Hej Aminoer

Nu er min hjemmeside CRJ-Design.dk næsten færdig.

Jeg mangler følgende ting:

  • Indsætte billeder i webshoppen
  • Lave webshoppen færdig
  • Lave tekst under billederne så de passer sammen

Kom gerne med Jeres feedback 

De bedste hilsner

Christopher Rosbak

Fin side, men synes det er svært at se hvilken målgruppe du henvender dig til.

Og jeg synes det er svært at se at du tilbder 3D produkt udvikling og tegniner. Der manger noget som ligesom identikere det. Men eller flot nem og overskuelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 lav unik design , synes baggrund ligner for meget grøn tapet

god ide vis design viser lidt om hvem i er 3 D tegninger

logo mv. derved vis lidt i banner baggrund lidt spændende , design er det første der siger hvem man er

ekstremt småt i bunden af siden jeres telefon nummer og adresse , frem med det og gerne også frem med jeres CVR nummer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Jeg syntes umildbart designet er billigt og simpelt - Mikael siger det helt rigtigt, det ligner grøn tapet i baggrunden.

Syntes klart du skal arbejde med dit visuelle udtryk, det rammer helt ved siden af efter min mening.

En hvis baggrund ville allerede hjælpe en del - og så væk med de pastelfarver.


Rammen til hjemmesiden fylder 1/10 af min skærm, syntes den burde fylde mere, det ville også fjerne fokus fra baggrunden :)

Håber du kunne bruge det.

med venlig hilsen
seOrdbogen 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart bryder jeg mig ikke rigtig om siden.

Din grønne baggrund bryder jeg mig ikke så meget om. Du skulle i stedet lade den anden fylde hele siden ud.

Din "velkomst" ligner noget, som er taget fra en Arto-profil. Lav det mere enkelt.

Vh Frederik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Hej Christopher

Jeg syntes umildbart designet er billigt og simpelt - Mikael siger det helt rigtigt, det ligner grøn tapet i baggrunden.

Syntes klart du skal arbejde med dit visuelle udtryk, det rammer helt ved siden af efter min mening.

En hvis baggrund ville allerede hjælpe en del - og så væk med de pastelfarver.


Rammen til hjemmesiden fylder 1/10 af min skærm, syntes den burde fylde mere, det ville også fjerne fokus fra baggrunden :)

Håber du kunne bruge det.

med venlig hilsen
seOrdbogen 

angående ramme den fylder hele min skærm dog sider jeg med en 10 skærm altså en mini computer derved til passer jeres hjemmesiden nok ikke små og store skærme lige som f.eks. amino.dk gør

sjovt jeg bemærket lige baggrund farven ændret sig til brun tapet farve

venlig hilsen

mikael fra stripdanmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er overskuelig ja, det dog lidt svær at se hvad du laver/tilbyder samt hvenm det er siden henvender sig til..

Velkommen til moderne design animationen, skal skal enten fjernes eller også laves om til bedre kvalitet...

Noget som irritere mig det er at du har lagt en scipt på højre klik, skulle nemlig se om det var flash eller noget andet.. En højre kliks script bremser sådan set ingen idag, det er bare irriterende :)

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de feedback's.

Jeg har helt sikkert fået nået at tænke over Big Smile

CRJ design

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher.

En del af det har du til dels hørt allerede, men du får lige en bunke ekstra feedback herfra.

1) Find ud af hvem dine potentielle kunder er, og hvad de lægger vægt på, når de skal vælge leverandør.

2) Målret din kommunikation til dem (altså kunderne) - dvs. minimér den navlebeskuende tekst om, hvorfor du gerne vil have "foden under eget bord" og maksimer den del af kommunikationen, som fortæller hvorfor de skal vælge netop dig, dvs.:

  • Fortæl hvad du kan
  • Forklar hvordan dine kompetencer kan hjælpe dem
  • Vis eksempler på hvordan du konkret har bragt dine kompetencer i spil hos andre kunder (hvis du ikke har nogen kundereferencer, så tilbyd din hjælp urimelig billigt til de første par kunder for at få gang i butikken - det gør det ulige meget nemmere at få "rigtige" kunder ind i butikken bagefter, at du kan dokumentere konkrete resultater

3) Skab sammenhæng mellem det du gerne vil kommunikere og det grafiske udtryk. Som andre har påpeget, så er der ingen logisk sammenhæng mellem "Hessian-tapet" og 3D tegninger.

4) Brug diverse "Share" og "Synes godt om" knapper med måde - 2 x Facebook knapper på forsiden er én for meget.

5) Du har verdens mindste indkøbskurv i toppen af din side. Den skal gøres større, hvis du vil have andre end jagerpiloter som kunder :o)

Held og lykke med biksen.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)