Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt link katelog, mangler websites

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har nu også fået lavet et link katelog med hjælp fra hubdirs script, 

Det eneste der nu mangler er at folk tilføjer deres websites til www.ezeexchange.com

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du ikke at fortælle, hvorfor dit linkkatalog er bedre end de 1000'vis af andre linkkataloger med præcis samme udseende og kildekode? Min bedste overbevisning er, at et link er særdeles værdiløst. Skype-Wink

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Mangler du ikke at fortælle, hvorfor dit linkkatalog er bedre end de 1000'vis af andre linkkataloger med præcis samme udseende og kildekode? Min bedste overbevisning er, at et link er særdeles værdiløst. Skype-Wink



Hvorfor er hans dårligere end de 1000vis af andre?
Et link har altid en værdi. Den kan være lille eller stor, men i længden er det meget.


Jeg tilføjer lige nogle links en af de kommende dage :)

.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart

Jeg har lagt mit link ind:)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Hansen:
Hvorfor er hans dårligere end de 1000vis af andre?

Prøv at tjekke mængden af indgående links til siden, alderen på domænet, hvor meget tekst der er på siden og mange andre parametre - Så er jeg sikker på, at du vil forstå min skepsis. Skype-Smile 2 øre er også penge, men mange penge er det altså ikke.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Jonathan Hansen:
Hvorfor er hans dårligere end de 1000vis af andre?

Prøv at tjekke mængden af indgående links til siden, alderen på domænet, hvor meget tekst der er på siden og mange andre parametre - Så er jeg sikker på, at du vil forstå min skepsis. Skype-Smile 2 øre er også penge, men mange penge er det altså ikke.

Vil give dig 100 % ret Halfdan ;) synes også man skal være skeptisk!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Jonathan Hansen:
Hvorfor er hans dårligere end de 1000vis af andre?

Prøv at tjekke mængden af indgående links til siden, alderen på domænet, hvor meget tekst der er på siden og mange andre parametre - Så er jeg sikker på, at du vil forstå min skepsis. Skype-Smile 2 øre er også penge, men mange penge er det altså ikke.

Jeg er helt enig.

Der er masser af (gode) engelske linkkataloger. Hvorfor ikke lave et godt dansk linkkatalog i stedet?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide med links katalog

husk lig ikke masser af sprog blandet samme på samme side

inddele katalog derved viser du google vej hvilken sider der er danske og engelske og andre ,vis ikke gør det forvirre du bruger af siderne og søgemaskinerne de kan ikke finde udad siden.

Husk god ide med du selv blogger på egen side

husk skaf indgående links

vigtigste af alt lav en strategi med siden både med SEO og hvad du vil med siden og brugervenlighed

Venlig hilsen

Mikael christiansen stripdanmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke lige se hvorfor folk stadig gider at diskutere om linkkataloger er sliddet værd.

Ja - meget få linkkataloger kan være det værd, men de tusindvis af linkkataloger, som ikke har nogen reel værdi for brugere, bør man ikke spilde 2 sekunder på. Google ved det, du ved det - alle ved det, når et linkkatalog kun er ude efter at hjælpe hjemmesider i søgeresultaterne. Bevares, det kan da godt være at det giver et lille bitte boost i søgemaskinerne nu, men hvad hjælper det når Google ser sig sur på din hjemmeside inden længe?

Så ja. Hvis du virkelig mener at du tilfører reel værdi til brugerne, bruger massive mængder af tid på at vedligeholde siden i form af at lave redaktionelt indhold og virkelig meget brugerinddragelse, så kan linkkataloget da sagtens gå hen og blive godt.

Ellers må jeg desværre give drengene ret. Brug i stedet tiden på at give dine brugere noget godt indhold.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til Mikael synes jeg ikke det er en super idé med et linkkatalog. I hvert falde ikke dét linkkatalog, og tillad mig at argumentere for hvorfor:

1. Hubdir - et færdigt script som der er flere tusinde andre der har brugt - ergo er siden absolut ikke unik, eller nyskabende.

2. Hvad er din plan med siden? Vil du blive ved med at bruge den færdige og gratis platform? Hvad vil du gøre som kan få folk til at tænke "kanont!! Det linkkatalog er sgu værd at tilføje et link til"?

3. Hvorfor kan du gøre det bedre end de andre linkkataloger?

Det lyder måske som om at jeg er imod linkkataloger, men dette er ikke tilfældet - dog er jeg lidt imod at folk efterhånden har så nemt ved at fylde nettet med de samme lort hele tiden. Undskyld mit fransk, men tænk over det. Det der er der allerede 5000 andre der har - hvorfor er det sjovt at blive nummer 5001 med samme design, samme indhold og samme placeringer af reklamer.

Det er klart at planen er at tjene penge på det, men det er vel begrænset hvor mange penge et ikke-unikt linkkatalog kan give med mindre du er komplet og fuldstændig SEO-ekspert som indtager top 5 indenfor kort tid for ordene "linkkatalog" og "link directory" :)

Med Venlig Hilsen
Morten

ps. det er ikke møntet direkte på dig, da jeg egentlig synes det er fint nok du starter databasen, alle starter vel et sted :) Held og lykke med det i hvert falde.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)