Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt link katelog, mangler websites

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

I modsætning til Mikael synes jeg ikke det er en super idé med et linkkatalog. I hvert falde ikke dét linkkatalog, og tillad mig at argumentere for hvorfor:

skal ses som ironi at det var en god ide for ham , dog vis gjorde bare lidt af det jeg skrev kunne ideen blive bedre men der mangler meget som jeg skrev at ideen er god for ham

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Morten Madsen:

I modsætning til Mikael synes jeg ikke det er en super idé med et linkkatalog. I hvert falde ikke dét linkkatalog, og tillad mig at argumentere for hvorfor:

skal ses som ironi at det var en god ide for ham , dog vis gjorde bare lidt af det jeg skrev kunne ideen blive bedre men der mangler meget som jeg skrev at ideen er god for ham

Arh :) Min fejl - den fangede jeg sgu ikke lige hehe Yes

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider et link ind senere :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i hvertfald lige tilmeldt et link som giver folk mulighed for at købe ægte håndlavede olie malerier til meget billige priser online

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er de fleste godkendte ;O)

og der arbejdes lige nu på en artikel database mm .. 

Og ja link kataloger ikke som de har været i gamle dage, men de har stadig en hvis værdig . 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Jeg kan ikke lige se hvorfor folk stadig gider at diskutere om linkkataloger er sliddet værd.

Ja - meget få linkkataloger kan være det værd, men de tusindvis af linkkataloger, som ikke har nogen reel værdi for brugere, bør man ikke spilde 2 sekunder på. Google ved det, du ved det - alle ved det, når et linkkatalog kun er ude efter at hjælpe hjemmesider i søgeresultaterne. Bevares, det kan da godt være at det giver et lille bitte boost i søgemaskinerne nu, men hvad hjælper det når Google ser sig sur på din hjemmeside inden længe?

Så ja. Hvis du virkelig mener at du tilfører reel værdi til brugerne, bruger massive mængder af tid på at vedligeholde siden i form af at lave redaktionelt indhold og virkelig meget brugerinddragelse, så kan linkkataloget da sagtens gå hen og blive godt.

Ellers må jeg desværre give drengene ret. Brug i stedet tiden på at give dine brugere noget godt indhold.

Ikke for en starte en diskution, men kunne ikke lade vær med at bide mærke i, at du siger du ikke forstå hvorfor vi vil diskutere om linkkataloger er sliddet værd, og bagefter går ind og bidrager i den? :) Kan du selv se det ?

Hav en fortsat god aften.

/christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart,

Har lagt mit link ind !

mvh

 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige samtidig gøre opmærksom på dem der endnu ikke har set det at på EzeExchange er det muligt at synes godt via facebook application.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det forekommer at være lidt mystisk med et engelsksproget linkkatalog på et .com domæne, hvor alle links der er tilmeldt er med danske tekster.

Altså en hjemmeside med engelsk sprog og navigation, men resultaterne der kommer frem når man søges er på dansk (også de tilmeldte tekster). Hvem er målgruppen her?

Skal man tilmelde sig med danske tekster, engelske tekster, norske tekster, arabisk eller hvad er idéen ?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Patrick Olsen:

Jeg kan ikke lige se hvorfor folk stadig gider at diskutere om linkkataloger er sliddet værd.

Ja - meget få linkkataloger kan være det værd, men de tusindvis af linkkataloger, som ikke har nogen reel værdi for brugere, bør man ikke spilde 2 sekunder på. Google ved det, du ved det - alle ved det, når et linkkatalog kun er ude efter at hjælpe hjemmesider i søgeresultaterne. Bevares, det kan da godt være at det giver et lille bitte boost i søgemaskinerne nu, men hvad hjælper det når Google ser sig sur på din hjemmeside inden længe?

Så ja. Hvis du virkelig mener at du tilfører reel værdi til brugerne, bruger massive mængder af tid på at vedligeholde siden i form af at lave redaktionelt indhold og virkelig meget brugerinddragelse, så kan linkkataloget da sagtens gå hen og blive godt.

Ellers må jeg desværre give drengene ret. Brug i stedet tiden på at give dine brugere noget godt indhold.

Ikke for en starte en diskution, men kunne ikke lade vær med at bide mærke i, at du siger du ikke forstå hvorfor vi vil diskutere om linkkataloger er sliddet værd, og bagefter går ind og bidrager i den? :) Kan du selv se det ?

Hav en fortsat god aften.

/christopher

Haha :-)

Jeg har ikke tilmeldt min hjemmeside det linkkatalog. Jeg kan ellers godt se at det ser lidt tåbeligt ud, efter at have plapret løs om hvorfor det ikke kan betale sig.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)