Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejdersøgning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey min virksomhed åbener i september hvor jeg bliver 18, men ville gerne ud og søge efter nye medarbejder til 1/9 er det så lidt for tidlig at begynde og søge nu efter medarbejder???? Hvad synes i

Fra Frederikssund
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, det var godt nok kortfattet Michael Big Smile

Før nogen kan svare dig på noget om dine medarbejdere tror jeg du bliver nød til at fortælle lidt om den virksomhed du starter, hvordan du vil starte den mv.

Nok som noget af det vigtigste i dit tilfælde vil det være at fortælle hvordan det står til med din likviditet i forhold til dit budget. For det går desværre ikke at du ansætter medarbejdere, hvis du ikke har penge til at give dem løn. :-)

Mvh

Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jysk-mobil-service.dk vi skal lave rep og support kursus af mobiler og it, og enda har egen lille shop med salg se hjemmeside... ;)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da spændende ud :) 

Men ja, som sagt har du lavet et likviditetsbudget? Fordi så kan du nemlig finde ud af om du har råd til at ansætte folk eller ej.

Hvis ikke, kan et godt udkast findes her: http://www.startvaekst.dk/budgetter samtidigt kan jeg også råde dig til at lave de andre budgetter, hvis du ikke allerede har gjort det. 

Held og lykke med det. Skype-Wink

Mvh

Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Joo tak, men hvis nu jeg har styr på kapitalen næsten, der er jo tid i nu så kunne man vel godt søge medarbejder til 1/10 hehe forstår du :) hvad er reglerne deromkring ville joo være sikkert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)