Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinder i international kunstkonkurrence

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Idag er det min fødselsdag og den startede med en dejlig lykønskning fra Amino. Derfor dette indlæg. Som iværksætter i en enmandsvirksomhed skal man have mange bolde i luften og der er mange fristelser der lurer for at blive bedre til det hele.

Men vi er jo kun mennesker og begrænsningens kunst kan være nødvændig for at få succes. Men nogen gange kan succesen komme til dig, når du har gjort dit forarbejde grundigt og helhjertet.

Jeg har selv flere jern i ilden. Driver på tyvene år et lille mini hotel ved Vejle fjord og er netop startet med at tilbyde sundhedsophold og der var egentlig ikke tid til det, som jeg virkelig brænder for, kunsten, som jeg da også af en rådgiver var blevet rådet til at lægge på hylden et par måneder.

Hvad sker så! Lige pludselig bliver jeg kontaktet af et galleri i Hamborg to gange og opfordret til at deltage i deres internationale kunstkonkurrence. De har fundet nogle billeder, de kunne lide på min (halvkiksede webside, som jeg i de sidste 8 år ikke har bestilt andet end at lave om efter diverse kritikeres anvisninger) udover de jeg havde sendt ind til konkurrencen.

Og d.30.05.11 fik jeg den allerbedste fødselsdagsgave, jeg var simpelt hen gået hen og havde vundet i konkurrencen:http://www.marziart.com/Wettbewerb%202011/Start-Competition.HTM

I kan desuden læse mere om min kunst her: http://www.facebook.com/PHArtwork

www.pia-hede.dk

Alle i derude ønskes hermed friskt mod og en rigtig dejlig dag!

KH

Pia Hede

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Det var da en fantastisk fødselsdagsgave at få.

Bare det at de har fundet dig på nettet, er ret så cool!

Så god vind videre med dit maleri, og forhåbentlig ekstra god salg!

Jeg er nærmest grøn af misundelse ... griner

Ida

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)