Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Here i am blot præsentation af nyt medlem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Charlotte Blixenkrone Eriksen,jeg er gift har tre børn på 9-11-13 jeg er født og opvokset i Sorø, som er
det skønneste sted .


Som det fremgår af farven på min tekst, er jeg vist lidt af en visuel romantiker. (hvis der er noget der hedder det)


Lige nu sidder jeg og koncentrere mig, Fuck jeg må ikke skrive noget der ikke kan tåle lyset i ekstra bladet (selvcencur)


Jeg har brugt 15 år af mit liv, på at være medhjæpende hustru (skatteteknisk udtryk),lige nu er jeg kontorelev indtil august.


Desuden er jeg Computerfraek,havenørd,fototosse med en masse virksomhedserfaring på både det gode og det onde,

jeg vil rigtigt gerne prøve at kombinere min erfaring, og interesse i en virksomhed.


Det jeg har brugt rigtigt lang tid på at fundere over er hvor jeg skal starte,derfor har jeg lavet en 123 hjemmeside
(den er rigtigt billig)
for at se om jeg kunne trække besøgende til min side,og om det jeg kan bidrage med er interresant.


Jeg kan afsløre at jeg har haft 6000 klik på min side på 3 månder,skal man sætte det op mod google er det jo ingenting men jeg er tilfreds.


Jeg har mange planer "Kvalitets" havebænke,stativer,havebog o.s.v  og navnet på et mærke jeg kunne tænke mig at "brande"


Jeg faldt over denne side, da jeg var på besøg på importguiden, og tænkte det kan vel ikke skade ....

Det var så lidt om mig.




Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Charlotte,

Velkommen til den lille hyggelige krog, Amino. Virkelig en unik hjemmeside du har - og sikke meget indhold du allerede har skrabet sammen. Er selv probbet ind i en 1 værelses i København - så får da helt hjemve når man klikkede rundt på din fine side.

Mange gode ideer du kommer med, jeg vil overveje at "opgradere" fra dit nuværende 123 hjemmeside til dit eget domæne. Domænet koster ikke mange knaster og kan jo være du kan få en god aftale med en grafiker og programmør.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak for velkomsten :-)

 

Ja jeg ved det godt,har allerede tjekket at de domæner jeg vil have er ledige på dansk og engelsk .

Og til salg for en hund - men det med 123 er som sagt et forsøg...

Som egentligt går ret godt :-)

Jeg laver hjemmesider på mit job,og kan ikke blive enig med mig selv om hvilket system jeg skal vælge ?

Så derfor hænger jeg der lidt endnu..  


Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu gået 4 år siden at jeg oprettede min 123 hjemmeside   Jeg har haft 382.000 klik på min side som jeg godt kunne tænke mig at arbejde videre med. Jeg kunne tænke mig at få kontakt til agent i Kina,der er inden for det felt – jeg har også overvejet om Polen kunne være en mulighed? Til at producere de haveting jeg har i mine tanker.

Derudover vil jeg omlægge min side, fordi jeg ikke kan have reklame indtægter på en 123 hjemmesiden, desuden

Fordi Mac brugere bedre vil kunne få fuldt udbytte af siden 

altså nogen der kender god agent til import – samt anbeflale et system at omlægge siden til – som med tiden skal kunne bruges til internet handel

 Hilsen Blixenkrone

 

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Blixenkrone:
altså nogen der kender god agent til import – samt anbeflale et system at omlægge siden til – som med tiden skal kunne bruges til internet handel

Det er der helt sikkert nogle der gør - det er det der er så fantastisk ved Amino. Jeg vil anbefale dig at oprette to nye tråde. En til agent til import, og en der omhandler hvilket CMS-system du skal vælge :-)

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Sorø
Tilmeldt 26. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg her med ny bruger - pyha ikke nemt og få nye koder hos Amino - lesson number 0ne 😂😂😂🌸☘️☘️🙏🧚‍♀️🧚🏻‍♂️💜

Fra Sorø
Tilmeldt 26. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Blixenkrone
Skrevet 15.marts 2007 kl. 22:44



Mit navn er Charlotte Blixenkrone Eriksen,jeg er gift har tre børn på 9-11-13 jeg er født og opvokset i Sorø, som er
det skønneste sted .


Som det fremgår af farven på min tekst, er jeg vist lidt af en visuel romantiker. (hvis der er noget der hedder det)


Lige nu sidder jeg og koncentrere mig, Fuck jeg må ikke skrive noget der ikke kan tåle lyset i ekstra bladet (selvcencur)


Jeg har brugt 15 år af mit liv, på at være medhjæpende hustru (skatteteknisk udtryk),lige nu er jeg kontorelev indtil august.


Desuden er jeg Computerfraek,havenørd,fototosse med en masse virksomhedserfaring på både det gode og det onde,

jeg vil rigtigt gerne prøve at kombinere min erfaring, og interesse i en virksomhed.


Det jeg har brugt rigtigt lang tid på at fundere over er hvor jeg skal starte,derfor har jeg lavet en 123 hjemmeside
(den er rigtigt billig) for at se om jeg kunne trække besøgende til min side,og om det jeg kan bidrage med er interresant.


Jeg kan afsløre at jeg har haft 6000 klik på min side på 3 månder,skal man sætte det op mod google er det jo ingenting men jeg er tilfreds.


Jeg har mange planer "Kvalitets" havebænke,stativer,havebog o.s.v og navnet på et mærke jeg kunne tænke mig at "brande"


Jeg faldt over denne side, da jeg var på besøg på importguiden, og tænkte det kan vel ikke skade ....

Det var så lidt om mig.



Dette er min gamle profil - som det trods ihærdige forsøg ikke er lykkedes mig og få koden til - så jeg har lavet en ny - børnene er noget større og jeg er kommet forholdsvis langt med mit projekt 🌸💜👩‍❤️‍👩✨🌸



Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Blixenkrone:

Så er jeg her med ny bruger - pyha ikke nemt og få nye koder hos Amino - lesson number 0ne 😂😂😂🌸☘️☘️🙏🧚‍♀️🧚🏻‍♂️💜

En del indhold er skjult, hvis du bruger adblocker

slå den fra, så kan du få fat i nye koder til den gamle profil

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 26. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue

Tak men nu bruger jeg bare min nye profil det har sgu givet mig hovedbrud nok nu - jeg er stadig den samme bare med fornavn nu 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)