Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino facelift

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Dolleris:
Så gik den tirsdag aften...Fortsat go en af slagsen!

Så blev det Onsdag ;)

Super fedt lavet, det burde de overveje næste gang der skal skiftes på det plan.

Godt arbejde Yes

/allan

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Thumbs up for et lækkert design, det ville jeg bestemt ikke have noget imod var her på Amino, langt mere professionelt :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Kim... Jeg kan også se forbedringen.

Michael

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kim

Rigtigt fed input til Amino. Logoet er spot on til Amino anno 2011. Tror dog hr. Thorborg vil betragte det som blasfemi hvis vi gik ind og ændrede logoet :-)

Du har flere gode input som vi vil lade os inspirere os af. Det er godt arbejde.

Nicolai

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare det, at vi kommer væk fra Comic Sans font'en i toppen, gør en verden til forskel! Jeg synes helt sikkert at MT og resten af Amino-teamet bør tage dine forslag op til overvejelse. Thumbs up! 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Rigtigt fed input til Amino. Logoet er spot on til Amino anno 2011. Tror dog hr. Thorborg vil betragte det som blasfemi hvis vi gik ind og ændrede logoet :-)

Hvis han bestemmer sig for at trække i en mere ateistisk retning kan han jo bare ringe ;)

Frisch:

Du har flere gode input som vi vil lade os inspirere os af. Det er godt arbejde.

Jeg har hovedet fyldt af dem - og også jeg, kan som mange andre, købes ;)

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot arbejde Kim. Kreativt, med respekt for den seriøsitet som siden stadig skal udstråle...

God dag...

 

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg ikke en god designer, så tag kritikken med et gran salt.

Det udstråler ganske rigtigt seriøsitet - rigtigt meget, hvilket er fedt. Designet er i det store hele - fedt!

Jeg synes derimod også at det er kedeligt. Der er ikke noget liv i designet rigtig - der er intet der viser at "her sker der noget". Det udviser som sagt seriøsitet, men samtidig fortæller det også at det er så seriøst, at der ikke kan være plads til lidt sjov i trådene.

Simpelthen mener jeg at det design Amino har nu, er langt mere spændende, indbydende, og livlig. Med det sagt, så synes jeg ikke designet grimt - tværtimod!

Jeg ved også godt du lavede det ganske gratis, og for at illustrere din pointe, hvilket jeg synes er fedt :) Så thumbs up for det - men til om jeg ville stemme for til en ændring i den kaliber - nej Smile.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Jeg synes derimod også at det er kedeligt. Der er ikke noget liv i designet rigtig - der er intet der viser at "her sker der noget". Det udviser som sagt seriøsitet, men samtidig fortæller det også at det er så seriøst, at der ikke kan være plads til lidt sjov i trådene.

Du har ret, og det er tit en oplevelse man kan få med en "statisk jpg". For det står jo stille. Der er grå bokse i stedet for flashbannere, ingen mouseovers, ens ikoner (da de mangler design ;)) osv. Så livligt - det er det ikke. Ikke i den jpg.

Der er flere elementer som mangler design og derfor mangler i forhold sitet som det er.

Jeg vil egentlig ikke forsvare noget - og havde faktisk regnet med en hel masse 'flame' så jeg er positivt overrasket over kommentarene. Og når man er forbi funktioner, placeringer og UX er det jo langt hen af vejen smag og behag ;)

Smile

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget meget bedre end det nuværende. Meget mere anno 2011 og langt mere indbydende :)

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)