Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er strateg - Hvad skal jeg lave?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ny her på forummet, og skriver fordi jeg godt kunne tænke mig nogle input, til hvad jeg skal give mig til.

Det jeg er er god til, er bl.a. planlægning og uddelegering. Nogle tænker måske "gu er han ej", men lad os nu bare tage det som eksempel, og så komme med nogle råd basseret på det. :-)

Derudover har jeg meget erfaring indenfor programmering og online markedsføring, og har også haft medarbejdere under mig.

Så mit problem er, at jeg ikke ser mig selv som programmør. Jeg er dygtig til det, men er faktisk ikke vild med at "sætte mig ned og løse en programmeringsopgave". Det jeg brænder for, er at få nogle fakta oplyst, og udfra det, lægge en strategi og planlægge vækstskabende tiltag.

Kreativiteten er helt i top, og får jeg en god idé, går jeg straks igang med den. Men det er selve planlægningsfasen, jeg virkelig elsker. Jeg er dygtig til at spotte muligheder i en given situation, hvor mange kun ser problemer, og dermed beslutte mig for hvilke tiltag virksomheden får mest muligt ud af, eller slipper billigst med.

Så Aminoer: Hvad kan I anbefale en strateg som mig, at gå i krig med?

- Adrian

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Adrian

Såfremt du er en strateg der gerne vil gå i krig med noget.

Så foreslår jeg:

.......... AT SPILLE STRATEGO :)

dårlig joke, sorry :) 

Med Venlig Hilsen
seOrdbogen 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig lyder det nærmest som om at du søger en til at hjælpe dig med det du selv er god til.

En lille ide: Du kan prøve at gribe det lidt baglæns an, og starte med at finde din målgruppe. Hvem vil du gerne tilbyde dine ydelser? Dernæst kan du prøve at lave noget markedsanalyse, ringe lidt rundt, for at finde ud af hvad din målgruppe egentlig godt kunne bruge din hjælp til.

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IVAdrian,

En anden model kunne være, at kaste sine kompetancer og evner ind i puljen hos et eksisterende firma. Der findes massere af firmaer, som sælger produkter der egner sig godt til nethandel, men de er ikke kommet igang grundet mangel på kompetancer eller ressourcer.

Det er her du kommer ind i billedet.

Du kunne tilbyde dem at lave en online strategi med nethandel, forsendelse og hvad der følger med. Derefter kunne du tilbyde at eksikvere den mod at får en del af overskuddet fra online salget. Dette er en super fleksibel løsning for virksomheden, som ikke indebærer en stor risiko og ikke den store investering upfront i timer og lign.

Jeg tror at der er flere virksomheder, som gerne vil give en del af fortjenesten som en performance aftale på online salg.

Derved får du trænet dine kvalifikationer, får de meget vigtige første referencer og du bliver betalt afhængig af hvor dygtig du er !

Jeg er sikker på at der er flere virksomheder i mit netværk, som kunne være interesseret i dette. Så du siger bare til.

/R 

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad med søge arbejde som sælger? Det lyder som den perfekte mand Wink


TIP: Står du og har et behov for billig opbevaring så kig forbi Flyttefirma Sjælland

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Mange tak for dejligt input.

Sælger har jeg prøvet, og på trods af at det gik mig godt og at jeg fik en stilling som ansvarlig for flere sælgere, var det ikke mig.

Konsulentarbejdet tiltaler mig meget. Her kan jeg sætte mig ned med nogle brikker, og flytte dem rundt så det bliver mest hensigtsmæssigt for virksomheden.

Der er blot det, at jeg gerne vil være med i noget som er mit og jeg brænder for. Sælger for mit eget firma, ville jeg f.eks. ikke have noget mod, men at være sælger for et andet firma, giver mig ikke meget motivation. Det samme med konsulentarbejdet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)