Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg galt, SEO ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ville gerne høre om der er nogle der kan svare mig på hvorfor jeg ligger så forskelligt fra et søgeord til et andet, når jeg synes jeg gør lige meget ud af hvert søgeord. På søgeordet "rødvinsglas" ligger jeg i top 3 på google, deet samme på f.eks. "martiniglas" og "vinkaraffel", men på "hvidvinsglas" er jeg nederst på side 2 (har været på side 1) og ølglas, vandglas og flere andre er jeg næsten ikke til at finde mere, hmmmm.

Skal der simpelthen bare flere tekster og links på, eller er der noget jeg gør galt, og burde gøre anderledes?

Bendtsen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at smide et link af siden :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig ligger du nr. 5 på side 1 i google... så helt skævt er det vel ikke..;) (jeg bruger IE - jeg har lagt mærke til at der godt kan være lidt forskel i søgeresulater fra browser til browser) så husk dels at logge ud af google, dels at cleare din cache når du tjekker placeringer.

Og tillykke med den fine placering!:D

vh/ Ulrik

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er ingen der ved præcis hvad der tæller i google-SEO, andre end google. Men vi kan komme med meget kvalificerede gæt. Det kommer fx også an på "konkurrerende" siders hyppige brug af ordet vinglas. Det kommer an på hvor mange sider der har noget med hvidvin at gøre, som linker til dig osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)