Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget billige professionelle hjemmesider, SEO og mobil-apps

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære potentielle iværksættere,

Leger du med tanken om få en simpel eller kreativ idé afprøvet som professionel hjemmeside? - Men er ved at falde bagover stolen i overraskelse over hvor mange tusinde kr. en webdesigner skal have for at lave det?

Hvis man outsourcer opgaven, kan opgaven pludselig klares til en lille brøkdel af de danske priser. Outsourcing har ikke altid haft det bedste ry for kvaliteten, men vi har afprøvet så mange forskellige udbydere, at vi ved hvilke, der har samme høje standard som i Danmark.

Smart-Sourcing.dk er et lille firma med et stort internationalt netværk med kontakter til bl.a. Indien, Pakistan, Tjekkiet og Brasilien. Her er timeløn og opgavepris meget lavere end i Danmark, mens opgaverne stadig foregår i professionelle firmaer, som vi alle har afprøvet.

Vores partnerfirmaer har over 10 års erfaring indenfor hjemmesider, programmering, søgemaskineoptimering, iPhone- og Android apps og grafiske løsninger.


Gør din tegnebog en tjeneste, og brug et minut af din tid på at se vores website:

http://www.smart-sourcing.dk

 

Bedste hilsner,

Mark Benfeldt Kjær

PS: Som opstartstilbud kan vores kommende kunder ’Synes godt om’ vores Facebook-fanside og spare 20% ekstra på sin første opgave!

http://www.facebook.com/pages/Smart-Sourcing/109500732468338

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, 

Måske er det kun mig der har det sådan. Men jeg har en lille smule svært ved at tro på at den store liste over referencer er opstået siden den 4. april hvor domænet smart-sourcing.dk blev registreret. 

Jeg har det også på et eller andet plan underligt med at I har et "XHTML 1.1"-validated logo på jeres site når det for det første deklareres som XHTML 1.0 men derudover har 67 validation errors. 

Det er naturligvis bare et par mine tanker, men jeg forsøger som regel at være ærlig. Jeg ved at mange andre Amino folk vil tænke det samme som jeg og formentlig også mere end det. 

Derudover, så skal et venligt råd være at en salgstale med verdens længste signatur som ovenstående sjældent modtager megen brugbar respons på Amino. Folks indbyggede spamfilter plejer at sortere det fra, medmindre dit produkt er helt unikt, sjovt eller på anden måde opsigtsvækkende. En bedre approach er at gå i dialog om dit produkt (ihvertfald her)

Held og lykke med virksomheden :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart, den er jeg helt med på. Det er ikke os der laver arbejdet, men vores udbydere. Vi er blot mellemmændene der finder en udbyder, og tager en lille findeløn. Det må vi vel hellere få specificeret. Tak for feedback!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)