Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af nyt smykkekoncept

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med udvikling af nyt smykkekoncept søger jeg samarbejde med smykkedesigner og eller producent der har lyst og evne til at være med til at færdigudvikle et super spændende koncept som meget vel med den rette tilgang kunne blive "det nye Pandora" hvis det bliver skudt rigtigt i gang. Håber at høre fra nogle af jer Aminoer hurtigst muligt

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PB jeg vil godt høre mere.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant. Jeg kan hjælpe dig med udviklingen.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Minde

Jeg kan hjælpe med med produktion af dine varer, omkring design er det lidt sværre da du nævner det er et nyt koncept, men til at starte med skal du nok tænke på begrænset lager, financering osv.


Så lad os starte med mindre produktioner så skal dette nok gro hen af vejen.

Smykker har og vil altid være et interessant marked, jeg har selv arbejdet med smykker og produktion i 35 år. så her kan jeg hjælpe jeg.

Design syntes jeg i skal lave i DK.

Hilsen

Michael

mcj@locinfo.co.th

skype; it-michael79

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hurtig respons Smile.

Kan du røbe lidt om dit erfaringsgrundlag samt på hvilket stadie i udvikling du har din styrke?

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Minde

jeg started med at sælge smykker som attenårig i en butik som hed Mary Poppins, derefter har jeg fungeret som indkøber i Indien, Thailand, Hong Kong og Kina samt fra Europæiske grosister.

Jeg her ingennem disse år også fungeret som konsluent for opstart, fra Koncept, Design, kollektion sammensøtning og produktion samt kvalitets kontrol.

Så egenligt er smykke produktion noget som jeg kender rigtigt godt inde fra or ud.

I dag arbejder jeg for 3 forskillige firmaer der har hver deres kollektioner, inden for guld og sølv, derudover kan jeg også få produceret støbt stål.

Samt lidt erfaring med halv & helædle stene.

Hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)