Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde leverandør og producent

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dennis,

 

Du kan kontakt Kim (tropefisk.dk). Han har kontakt i Kina. Og de vil deltage på Canton-messen, som er den største i Kina.

 

1, Man kan sagtens finder leverandører i Canton-messe. Det er vist en bedre måde at kontakt leverandører end at finde nogle på nettet. Og leverandører som deltager på messen er normalt mere indflydelsesrig.

 

2, Det er bedre ide at finde en der kan check kvalitet for dig før din leverandører begynder at  pakke varerne i container.  Og altid husk at få nogle vareprøver før du bestiller en store mængde.

 

Held og lykke

Øst

Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dennis,

Jeg bor i Kina og arbejder sammen med et Skandinavisk eksport firma. Jeg har selv brugt dem til mine egne ting (jeg laver tasker) og kan varmt anbefale dem.
Der findes mange af slagsen herude, og også mange som ikke overholder deadlines, ordentlig kvalitetskontrol etc,, men de her er seriøse og hæderlige.

Tjek dem ud på: www.qcheck.com.cn

Og kontakt mig, hvis du er interesseret.

Hilsener fra
Charlotte



Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dennis,

vi arbejder professionelt med at hjælpe andre virksomheder med at finde producenter i bl.a. Kina. De fleste kontakter har vi på tekstil, tøj mv. Se evt. min hjemmeside www.Wheler.dk Det jeg og andre agenter kan hjælpe dig med er de kontakter vi har til leverandører som vi er vant til at arbjde med. Dvs. de har været testet og vi har besøgt deres fabrik.

 

Den person du skal bruge til kvalitetskontrol afhænger meget af hvad det er for nogle produkter du vil importere. Der findes mange bureauer i Kina der udfører den slags arbejde. Du kan få lavet kvalitetskontrol ved forskellige stadier i produktionen afhængig af produktet. Laver du f.eks. træmøbler kan det være en god ide at få testet råvarerne, finish inden lakering/maling, færidgvarkontrol og shipment inspection (dvs. inden containeren lukkes).

 

Mht. betaling så betaler jeg først efter udført arbejde, præcist som i Danmark.

 

Mvh

Karin Wheler 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Karin Wheler ->
Lige et tip, din hjemmeside kunne godt trænge til en overhaling :-) 9 ud af 10 links er døde og teksten er meget forvirrende. Der mangler mellemrum mange steder og stavefejl er der for mange af.
Jeg laver ikke hjemmesider :-) men søgte jeg en professionel partner, ville min mus komme op i øverste højre hjørne meget hurtigt.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)