Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indbydelse til jysk Aminotræf

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til dem fra Sj... også mig selv )

Jeg syntes det lyder helt fin-fin med et arrangement her på øen. Jeg dukker gerne op. Angående hjælp til arrangementet, kan jeg pt. kun give moralsk støtte...
 
Hygge Thomas
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/1/2005 4:23:47 PM Forfatter: degner 
 Kunne I, der deltog i arrangementet, mon lokkes til at dele lidt ud af de guldkorn der blev serveret...?
 
Jeg har ingen plan om at give et fyldigt referat. En kort opsummering af et par pointer, vil jeg dog gerne give.
 
Flemming Nielsen gjorde bl.a. opmærksom på følgende:
- Send kun en pressemeddelelse, hvis I har en historie.
- Brug aldrig argumentet "Vi vil gerne have reklame (eller omtale)" overfor en journalist - det gør ham allergisk
- Vær ærlig og seriøs i pressekontakten
- Journalister ved godt, at du er interesseret i omtale - omtalen får du kun, hvis din historie har bred interesse
- Kom med historien, når den er en nyhed (hvis din vare er udsolgt, er det en nyhed den dag, hvor du sælger den sidste - og ikke den dag hvor hylderne er fydt igen)
- Vælg det medie, der passer til historien - Du får ikke en lokal historie på et landsdækkende medie.
- hav telefonen under puden, når du har sendt en pressemeddelelse
 
Martin Thorborg tilføjede bl.a. følgende:
- Hvis du ikke har en nyhed, så lav den selv - skab en event
- I ferier er det lettere at slippe igennem med "tyndere" historier
- Slid ikke din troværdighed op - overdriv, men lyv ikke
- placér gerne den "rigtige" historie i en bisætning og lad journalisten fange den selv - så bliver han glad
- hav altid en god historie i ærmet - og fyr den af, selvom du måske bliver spurgt om noget andet.
 
Vi andre sagde stort set:
"Jeg har en spændende virksomhed og vil gerne høre om din spændende virksomhed".
 
Et par stykker tog de indledende skridt til en god handel.
 
Vi smagte Mjød, så nu ved vi, at det er hedvin - ikke øl, samt at det smager rigtig godt
 
Netværk er godt.
 
mvh Hans
 
 
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

- nåja. René har sendt mig "bordplanen" - Jeg skriver alle kontaktoplysninger samt amino-alias på og sender den med fakturaen ud.

mvh Hans
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes lige der var en tilføjelse til de gode råd. Man skulle naturligvis have været der for at få samlet alle guldkorn op, men Hans ramte dem meget godt.

Journalist Flemming nævnte at en historie helst skal indeholde en konflikt, eller være den lille mod de store. (Understøttet af Martins Jubii kamp mod TDC).
Dvs. en historie omkring en ny butik på hovedgaden er en mindre historie end historien om at den lille butik kæmper mod de store monopol virksomheder.
Man skulle nok have hørt det for at fange den fulde budskab, men den gav mig stof til eftertanke.
 
En anden ting jeg fangede er timing.
Vi har f.eks. tilbudt at blive test-bruger af vores overvågningssystem. De første 3 tilmeldinger kom fra
 - en miljø virksomhed med 5600 medarbejdere i 48 lande
 - et mineselskab med en omsætning dobbelt så stor som TDC''s
 - et førende producent indenfor printer artikler (uden at sige for meget)
Jeg vil gerne have dem bekræftet og sagt at de nu har købt vores system osv. men jeg mener det var hr. Arnskov der sagde at det da var historien i sig selv: Lille nordjysk it-virksomhed vinder testkunder foran etablerede firmaer (den lille mod de store) - måske understøttet af en lille konflikt.
Jeg kan kun give dem ret. Få historien ud !!!! (og de 3 kunder vundet på et Google AdWord kampagne med max 30 kroner om dagen)
 
Sidste ting er hvem man rammer. Nogle journalister kopierer ens materiale direkte, mens andre hellere fanger historien og selv former den. Der skal man kun lige løfte sløret for hvad det drejer sig om.
Jo større og mere anstændig en avis, jo mere vil de selv (som udgangspunkt) selv lave artiklen.
Det betyder at man ikke nødvendigvis skal købe sig til en journalist til at skrive en artikel.
 
Det var lige hvad der sprang i hukommelsen. Kort sagt var det værdigfuldt...
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering. Vi skar svartiden fra >5 sekunder, til under 0,3 sekund - uden synlige tegn på problemer i serveren!
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Venner
 
Merry merry newyear
 
Vi afholder speednetworking på mandag på cafe cilantro kl 18.30 - og De aminoer som skulle have lyst til at hilse på hinanden fra Kbh området er meget velkomne forbi. En slags "mini aminotræf" om man vil.
 
Hvis i vil speednetworke også, får i naturligvis de 25% som aminoer får. Men har i bare lyst til at snakke Amino (eller andet)sammen, er i meget velkomne.
 
Tjek www.speednetworking.dk og skriv jer på til tilmelding - så finder vi ud af det derfra....
 
godt nytår - once again
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)