Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis indkøbskurven efter at have tilføjet en vare? JA eller NEJ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit salg er meget blandet .. Jeg vil sige at nok i det fleste tilfælde er det kun 1 cap folk bestiller, så det nok bedst at jeg viser indkøbskurven, når kunden har tilføjet til varer til kurven.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn jeg skulle lige til at poste det link, Tim

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert, den vil jeg lytte aktivt til..

Tak :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe, det er også godt!

Jeg kan næsten ikke vente til der kommer mere fra de to sammen :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Mit svar er klart nej. Det svare vel lidt til at du i word får gem dialogen efter hvert ord du skriver.

Synes da det var et utrolig dårligt eksempel :-)

Hvis du vil sammenligne det, så kan du sammenligne med at skrive ét ord i word, og ligge en vare i kurven. Så ville det være rart, at den gemte/man gik til kassen.

Hvis man skrev flere ord, eller købte mere end ét produkt, så ville det ikke være rart.

Anyway, der er vel også den mulighed, at give folk valget? Vil du gå til kurven - eller vil du shoppe videre?

Jeg gør bare tydeligt opmærksom på at der er ryger et produkt i kurven, og på den måde lader jeg så folk blive på siden.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at det er mest hensigtmæssigt at vente med at vise indkøbskurven til kunden selv vælger det. Men selvfølgelig afhænger det også af din butik. Hvis det er et sted hvor folk gerne kun køber én vare hver gang de handler kunne det være bedst hvis de så kurven med det samme, men hvis de gerne køber flere forskellige varer vil det være bedst at lade dem blive på den side hvor de var oprindeligt. Det vil måske også føre til mere salg istedet for at "tvinge" kunden til kassen. :)

Mvh

Nikolaj

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tænkt på et lille pop-up vindue, hvor man har 2 valgmuligheder ( som du skriver ). Dog kan jeg ikke helt finde ud af om det bliver det næste move jeg prøver.

Jeg har tidligere bemærket din indkøbskurv og det er en super smart ide faktisk.

Anyway, indtil videre så havner folk i kurven, men der kan de frit vælge shop videre. For i de fleste salg, så er det kun 1 kasket folk køber. MÅ lige ligge hovedet i blød :D

Tak for jeres input :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)