Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesisk marked + outsourcing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det er sådan at jeg er lidt interesseret i at høre om nogle af jer har erfaringer med at lave SEO arbejde indenfor det kinesiske online marked. Eftersom jeg aldrig er stødt på en kinesisk side ved at søge via Google, så er jeg lidt i tvivl om Kina tillader Google etc. da jeg ved, at de ikke tillader Facebook.

Jeg har nemlig et helt særligt emne/niche jeg godt kunne tænke mig, at finde ud af om det er muligt at lave en blog på kinesisk og så outsource de artikler jeg skal have skrevet. Men eftersom jeg ikke kan læse kinesisk, så har jeg ingen chance for at finde ud af om der er et marked for denne niche.

Håber på nogle gode svar. Det er der som regel altid Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Det er sådan at jeg er lidt interesseret i at høre om nogle af jer har erfaringer med at lave SEO arbejde indenfor det kinesiske online marked. Eftersom jeg aldrig er stødt på en kinesisk side ved at søge via Google, så er jeg lidt i tvivl om Kina tillader Google etc. da jeg ved, at de ikke tillader Facebook.

Ville det ikke være nedern at få resultater på kinesisk, hvis du søger efter "Krølle bølle is"?

Google sortere efter søgnings resultater på helst det bedste sprog.

Du kan søge på 蛋糕 , så får du kinesiske resultater.
Det er de færreste engelske / danske søgende der kan Mandarin og Kanjier.

Du kan hente en Google translate plugin til de fleste browsere, som oversætter løbende.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sasa.

Jeg forstår godt din konflikt, men sagen er således, at Kina har mange strenge betingelser mht. afsløring af informationer, som foregår i selve landet.

Det er selvfølgelig muligt, at finde få informationer, men hvis du skal have det helt store udbytte, skal du benytte Kina's version af Google, hvilket hedder Baidu: http://www.baidu.com.cn

Det kommer du længere med, men hvis du ikke kan skrive eller forstå kinesisk, er det et andet problem.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Sasa

Virkelig interessant ide!!  Man kan lave sin blog på kinesiske sites som BAIDU, WANGYI, SOUHU, og XINLANG . Selv har jeg  prøvet at blogge lidt på WANGYI, SOUHU, XINLANG ,men kun privat , og for sjov.  Det koster ikke noget at man laver sin egen kinesisk blog. Hvis du stadig har lyst til at prøve det, vil jeg gerne give dig en hjælpende hånd . Måske kan du blive den første dansker der blogger på en kinesisk site. (Jeg ved ikke om der er nogen andre der allerede gør det)

Med venlig hilsen
Wenyan (wenyanji@hotmail.com)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)