Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot forhøre mig om der er nogen, der har erfaring med et godt regnskabsprogram til at starte op med - måske et der er gratis. Jeg kan jo så altid, hvis det kommer til at køre godt købe et program.

MVH/Erling Axel

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at tage et kig på Airboss (www.airboss.dk) nemt og billigt og let at navigere rundt i selv for ikke regnskabskyndige.

 

m.v.h.

Clse

Fra Næstved
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Grothe Sprog & Kommunikation Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Jeg er selv godt tilfreds med https://simpeltregnskab.dk/. Det er nemt at arbejde i og koster 69 kr. om måneden + moms. Du kan prøve programet gratis i en måned.

Med venlig hilsen

Jannie Grothe

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Der er mange som spørger til gratis regnskabsprogrammeramino, vi bruger selv e-conomic, og har gjort det igennem næsten 4 år, det koster lidt,  men i forhold til at drive forretning, så syntes jeg de mange glæder og den lave pris gør at det føles som gratis :)

www.e-conomic.dk det vil jeg anbefale dig at prøve, og for gud skyld, vælg rigtigt første gang, og undlad at skifte system hver 3 måned, det tager tid og fjerner fokus, fokusere istedet på forretningen og lad andre om det kedelig bogføringsarbejde :) det er min anbefaling :)  ha en god dag.

Dbh Johnny.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie Grothe:

Hej Erling

Jeg er selv godt tilfreds med https://simpeltregnskab.dk/. Det er nemt at arbejde i og koster 69 kr. om måneden + moms. Du kan prøve programet gratis i en måned.

Med venlig hilsen

Jannie Grothe

Det program har jeg også positive erfaringer med. Det er super simpelt at bruge, præcis som det lover.
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Der er mange regnskabsprogrammer på markedet, så det er nok mest af alt et spørgsmål, hvad du skal bruge det til.

Hvad er dine behov for et regnskabsprogram og hvad er vigtigt for dig?

Du kan prøve regnskabsprogrammet Billy's Billing - det er helt gratis så længe du kun bruger demo-virksomheden eller ikke har aktiveret din bruger. Regnskabsprogrammet er målrettet iværksættere. har du mange års erfaring i regnskab er det tilsvarende let at komme i gang.

Når du er klar til at starte din virksomhed, kan du aktivere din bruger, hvorefter du har valgmuligheden mellem at betale kun 9 kr. pr. faktura du sender eller fast 89 kr. pr. mdr. hvor du så kan sende ubegrænsede antal fakturaer. Dvs. de måneder, hvor du ikke sender faktura er regnskabsprogrammet gratis. Du kan altid hoppe mellem de to abonnementstyper.

Du skal godkendes for at kunne få lov at bruge regnskabsprogrammet, men hvis du sender mig en privat besked, så ser jeg, hvad jeg kan gøre for at du kan komme i gang med det samme.

Hilsen
Lara

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg prøver i modsætning til de øvrige indlæg at honorere ønsket om et gratis regnskabsprogram

  • SummaSummarum, op til 300 posteringer
  • CE Finans har en gratis version
  • Winfinans har en gratis version

Herudover er der flere, som har en gratis prøveperiode.

Tonny

PS. Gør dig endelig dine egne erfaringer, og undlad at høre for meget efter fra sælgerne af programmerne.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft gode erfaringer med http://www.sigmaregnskab.dk/ 

Det er baseret på en access database, og kan køre på en gratis udgave af access runtime - hvis ikke access er en del af den office pakke man har på PCen.

Det er ekstremt simpelt at bruge, det har finans, debitor og kreditor.

Vigtigst af alt, det er gratis.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)