Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis rådgivning via startguiden.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen, jeg vil lægge ud med at sige kudos til Thorborg for dette fremragende site.
 
Jeg har på startguiden.dk fundet frem til deres gratis rådgivning, og det er jo utroligt hvor mange der stiller jeg til rådighed, næsten for mange. Det jeg er lidt nervøs for, er kvalitet af denne rådgivning.
 
Er der nogle som har erfaringer fra disse? Jeg ville nok vælge en fra nordsjælland, men alle erfaringer har selvfølgelig stor interesse.
 
Glæder mig til at høre fra jer!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

  Der hvor jeg syntes at der er et problem med Startguiden er, at de mere tunge drenge der svarer på spørgsmål derinde ikke er upartiske - og de sidder alene inden for deres felt. F.eks. sidder rådgivere ansat ved ASE på området omkring A-kasser og dagpenge.

  Der mangler input fra folk der står uden for "kredsen" - folk som har prøvet det på egen krop og selv ved præcist hvad man render ind i når man er selvstændig. Det er netop det vi har herinde på Amino, hvor der også sidder folk som er ansatte i A-kasser, revisorer m.m. Men der sidder mange flere, som godtnok ikke er uddannet revisor, men som kender til mange forskellige ting omkring f.eks. regnskaber - netop fordi de har haft erfaring med det at drive egen virksomhed i mange år.
 
  Så hele den erfarings-udveksling som finder sted herinde på Amino mangler på Startguiden.
 
Det er ihvertfald min holdning
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter S. Linhardt,

 
Ja, der er virkeligt mange rådgivere på Startguiden.dk. Jeg ser selv én af rådgiverne og må sige, at det - mærkeligt nok - er et meget begrænset antal henvendelse, der kommer til mig via den hjemmeside.
 
Jeg tror faktisk, at dette er det generelle billede ikke kun for advokater, men givetvis også for en række af de andre rådgivere.
 
Når henvendelser kommer, tages man som iværksætter således seriøst af rådgiveren. Omvendt kan det vel ikke udelukkes, at rågivere, der kun sjældent ser iværksættere, kan blive lidt "rustne" mht. de udfordringer og problemer, man bakser med som iværksætter.
 
Mvh - og "just go for it" mht. mulighederne for at få kvalificeret, gratis rådgivning.
 
Mvh
 
Karsten 
 
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mht. startguiden''s forum så er det næsten dødt der sker ikke ret meget.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarerne.

Jeg er fuldkommen enig i at amino.dk er en genial resource, men den kan for mit vedkommende nok ikke erstatte værdien af gammeldaws rådgivning, jeg bruger den mere supplerende dertil.
 
Ved i hvad man kan forvente sig af dem? Er der nogle kriterier de tilmeldte skal opfylde og derfor leve op til?
 
 
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)