Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har jeg pisset i bukserne ved at skifte design?!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge og piger! 

Nu har jeg skiftet design på mit site, og nu er iflg google analytics er min afvisningsprocent noget der ligner 10 doblet?!

http://www.biografshoppen.dk det nye design

http://www.biografshoppen.dk/?template=movietimes de gamle design (menuen så ikke helt sådan ud)

Hvor går det galt? bør jeg skifte tilbage til de gamle design? eller?

er helt fortabt her. :/ skal jeg lige se tiden an nogle flere dage?

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du ikke bare det er ren og skær uheld ?

Jeg kan bedere li det nye deisgn.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan uden tvivl også bedst lide det nye design. Hav tålmodighed. Fortsæt med at lave forbedringer og gør, hvad du kan for at hente besøgende til siden. Jeg kan ikke med min bedste overbevisning forestille mig, at det er fordi, der er mange, der foretrækker det gamle design.

Dog kan det nye design stadig godt blive mere fængende, end det er nu.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med de andre her i tråden. Dit nye design er klart federe end det gamle.

Har du kigget efter om dit besøgstal er steget? For hvis det er det har det nok ikke noget med dit design at gøre at afvisningsprocenten er stor, så har du bare fået en masse besøgende som ikke var relevante af den ene eller anden årsag.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens være at det gamle design var bedre, men det kan du ikke kun måle på din afvisningsprocent. der er rigtig meget andet der betyder meget mere, feks. hvad har du solgt siden du skiftede? 

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder ved en lille skærm, og der er dit design mildest talt meget irriterende. Du kan se det vedhæftet, om det er derfor din bounce rate er steget ved jeg ikke :)

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det gamle er bedre.

Det gamle: Ser mere færdigt ud og logoet spiller bedre ind med baggrundsbilledet.

Det nye: Billedet på din header i det nye design er ret pixeleret. Det sorte borders i dine sidebars får det hele til at se lidt billigt ud. Det eneste jeg bedre kan lidt i det nye er menubaren. Helhedsindtrykket er dårligere i det nye design.

Håber du kunne bruge min kritik:)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sonny,

Grunden til din afvisningsprocent er, at dit nye design er for stort! Skype-Wink 

Hvis man benytter sig af en opløsning på cirka 1024 x 768 eller mindre, så skal man scroll'e både op og ned, samt TIL SIDEN. Utrolig irriterende og det ødelægger din konvertering betydeligt.

Skift til et design der passer opløsningen 1024 x 768 (mindst)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Duck:
Skift til et design der passer opløsningen 1024 x 768 (mindst)

nemlig og bredden for dette er MAX 980px ;)

/allan

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sonny

Umiddelbart synes jeg dit nye site er en væsentlig forbedring ift. det gamle. Jeg tror blot folk lige skal vænne sig til det nye design. Der er mere luft omkring de forskellige elementer i dit nye design og det er lækkert. Jeg synes dog dit designs stooore afrundede kasser stjæler fokus fra midterfeltet, hvor den information folk skal læse står. Nu kan det godt være fordi jeg har siddet ved skærmen længe, men jeg synes mit blik flakker rundt, når jeg kigger på siden. Måden du kan afhjælpe det på, er at prioritere dit indhold - gem det væk, der ikke er så vigtigt (skriv f.eks med lidt mindre skrift) og fremhæv det du synes folk skal læse.

Hvis du evt. vil have lidt mere fyld i midterdelen på forsiden, kan du med fordel hive dine fremhævede produkter derop under de afrundede kasser. jeg sidder i øjeblikket ved en computer med en crappy skærm - og der ser jeg faktisk ikke de fremhævede produkter overhovedet. Hvem ved - måske kan det betyde mersalg? :)

Jeg håber du kan bruge overstående til noget, om du vil, det er helt op til dig ;)

Ellers fortsæt det gode arbejde - du er godt på vej!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)