Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg betale for oprettelse af cvr.nr?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude Smile

Er det stadig gratis at oprette en enkeltmandsvirksomhed eller er den nye lov trådt i kraft, hvor man skal betale 2.000 kr. i oprettelsesgebyr?

Håber nogen kan hjælpe..

 

- Celgaard

 

 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du træt af at skulle klare regnskabet selv? Så få 3 gode og uforpligtende tilbud på en revisor af Ageras lige her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Celgaard:

Hej derude Smile

Er det stadig gratis at oprette en enkeltmandsvirksomhed eller er den nye lov trådt i kraft, hvor man skal betale 2.000 kr. i oprettelsesgebyr?

Håber nogen kan hjælpe..

 

- Celgaard

Du skal IKKE betale noget for at oprette en enkeltmandsvirksomhed. Den lov du henviser til, er for selskaber.

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celgaard,

Mig bekendt med den nye selskabslov er det stadigvæk gratis at oprette sig som enkeltmandsvirksomhed

 

Mvh

Kim

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de hurtige svar!!

Kan fortælle at svaret passer mig super godt.

Big Smile

 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for :')

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Big Smile

Jamen, i første omgang bliver det blot en enkeltmandsvirksomhed. Året efter har jeg og en anden iværksætter skudt endnu et projekt igang, hvorfor begge firmaer bliver smidt i et holdingselskab OG Stick out tongue om to år skulle jeg gerne være indgået i et delvist generationsskifte i min fædrende virksomhed. Det har jeg nu arbejdet på i fire år! Dette vil blive lagt i et interessantskab. Så jeg kommer vidt omkring selskabsformerne Wink

For god ordens skyld, vil jeg nævne at konstruktionen er udtænkt af en advokat med speciale indenfor selskabsdannelse. Nu må vi se om han får ret i sin forudsigelse om at jeg har en håndfuld virksomheder om en ti år Surprise Det kunne i al fald være fedt!

Er du virksomhedsejer?

 

- Celgaard

 

 

 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Celgaard:

Hej Andreas Big Smile

Jamen, i første omgang bliver det blot en enkeltmandsvirksomhed. Året efter har jeg og en anden iværksætter skudt endnu et projekt igang, hvorfor begge firmaer bliver smidt i et holdingselskab OG Stick out tongue om to år skulle jeg gerne være indgået i et delvist generationsskifte i min fædrende virksomhed. Det har jeg nu arbejdet på i fire år! Dette vil blive lagt i et interessantskab. Så jeg kommer vidt omkring selskabsformerne Wink

For god ordens skyld, vil jeg nævne at konstruktionen er udtænkt af en advokat med speciale indenfor selskabsdannelse. Nu må vi se om han får ret i sin forudsigelse om at jeg har en håndfuld virksomheder om en ti år Surprise Det kunne i al fald være fedt!

Er du virksomhedsejer?

 

- Celgaard

Ja jeg er selvstændig med I/S.. Et webbureau (Webudvikling, hosting, webbutik rådgivning).
Så starter der snart et lille nyt projekt med noget hosting som vi kender det fra B-One (Blot uden deres elendige servere)

Hvad går din virksomhed ud på? :)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, du spørger så direkte - det er forfriskende!

Indtil nu er det hemmeligholdt og det vil det også blive ved med at være indtil den 15. august Wink

Men jeg kan sige at begge ideer endnu ikke findes i DK og er temmelig omkostningstunge, hvorfor jeg ikke ønsker at løfte sløret for koncepterne førend de er gået i luften.

Det er dog ingen hemmelighed at min primære mission i livet er at overtage min fædrende gård. Hvis du er nysgerrig kan du se på www.kallestrupgaard.dk.

Jeg må smide en PB til dig lidt før det første site bliver lanceret. Håber du kan vente så længe og prik lige til mig, hvis du ikke hører noget - jeg har hammer travlt Cool

- Celgaard

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)