Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af linkkatalog

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle sammen!

Jeg vil da lige høre jer, hvad I tænker om min ret nye hjemmeside, som jeg har arbejdet lidt på her de sidste par dage.

Jeg har betalt for - og derefter downloadet et script, der gjorde det muligt for mig at oprette dette linkkatalog ret nemt og hurtigt.

Jeg har derefter selv arbejdet på at lave kategorierne og teksterne samt at lege lidt med farverne på siden.

Jeg har også leget lidt med den "statiske" footer, hvor der er links til diverse sociale netværk mm. Jeg synes måske nok selv, at denne er lidt overflødig... Hvad tænker I?

Som I kan se, så er der ikke mange links på (endnu), da siden jo er ret ny. Jeg håber og tror lidt på, at nogen af jer der har en hjemmeside, vil være så venlige lige at smide et link på, nu hvor I er der alligevel :)

Mht. domænenavnet så er det et efterhånden ret gammelt et, som jeg købte for nogle år siden. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvorvidt det holder?! Det er jo ikke fordi navnet direkte siger noget om et linkkatalog... Hvad tænker I?

Nå, men lad mig da endelig høre, hvad I synes om min lille side!?

Her er linket: www.torco.dk

På forhånd mange tak for hjælpen til at gøre min side mere brugervenlig :)

Med venlig hilsen

Torben

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg har set en side eller to der minder om din før :-). Min vurdering er at det måske er en meget god web øvelse at sætte et linkkatalog op udfra et standard script, og det kan give noget erfaring. Jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor du har lyst til at drive et linkkatalog - hvad det er der driver og motivere? 

Anyway du har et problem med dit baggrunds billede, men det kan heldigvis nemt fikses. Baggrunden gentager sig X- & Y-akse, hvor det du nok søger er en gentagelse på X-aksen kun. Her er et tip til en løsning.

er synligt på store skærme. Se her....


Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Hjemmesiden er helt ok for mine øjne at kigge på.

Så man altid diskutere, hvorvidt der er behov for endnu et linkkatalog og hvorvidt Torco.dk er et godt navn.

Til Torco.dks fordel tæller, at Google i hvert fald ikke umiddelbart forbinder det med SEO eller Linkkatalog ;o)

Umiddelbart så tænker jeg personligt noget i retning af håndværktøj eller projektor, når jeg hører ordet.

Mvh Troels.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Lund Jørgensen:
Jeg har også leget lidt med den "statiske" footer, hvor der er links til diverse sociale netværk mm. Jeg synes måske nok selv, at denne er lidt overflødig... Hvad tænker I?

For undertegnet gør det i hvert fald ikke noget, men syntes heller ikke den er forstyrrende.

Torben Lund Jørgensen:
Som I kan se, så er der ikke mange links på (endnu), da siden jo er ret ny. Jeg håber og tror lidt på, at nogen af jer der har en hjemmeside, vil være så venlige lige at smide et link på, nu hvor I er der alligevel :)

Og det gjorde jeg også...;)

Torben Lund Jørgensen:
Mht. domænenavnet så er det et efterhånden ret gammelt et, som jeg købte for nogle år siden. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvorvidt det holder?! Det er jo ikke fordi navnet direkte siger noget om et linkkatalog... Hvad tænker I?

Betyder faktisk ikke det store om det hedder det ene eller andet, de fleste vil jo alligevel finde det ved at følge et link, som for det meste vil være tagget linkkatalog.

Torben Lund Jørgensen:
Nå, men lad mig da endelig høre, hvad I synes om min lille side!?

Syntes det ser fint ud, selvom det er et standard script, er der lagt lidt tid i at få det tilpasset kan man se.

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været inde på din side, jeg synes den er rigtig brugervenlig. Let at oprette link.

Men jeg bruger ikke din footer til noget.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set op til flere af samme side som du har, findes der kun en script med link katalog derude på markedet?

Hvis du har mulighed for at ændre designet eller layout så ville dette være super, ellers kommer vi til at se flere og flere af samme side bare med forskellige navne.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

1000 tak for det meget hurtige svar! :)

Ja, det er nok korrekt, at der er andre sider, der minder om denne, da det jo er et købt script. Jeg er ikke den store kodenørd, så jeg ved ikke lige, hvorledes jeg skal ændre ret meget i designet. Er lidt bange for at gøre noget galt. Me jeg har leget lidt med de forskellige grafiske dele på siden, så den da skiller sig en lille smule ud :)

Hvad der motivere?: Jeg har de seneste år leget lidt med tanken om at arbejde hjemmefra. Det er blevet til nogle ½-hjertede forsøg, der absolut ikke førte til noget. Så nu tænkte jeg, at jeg måske kunne tjene lidt på at "drive" dette katalog. Jeg synes, at det er rigtigt spændende at lege med hjemmesider, så det bruger jeg en del tid på. Jeg har ikke den store forstand på det, men jeg kan rigtigt godt li´ at bruge "lidt" af min tid på det alligevel :)

Mange tak for info omkring baggrunden. Jeg var nu ellers ret sikker på, at den var lavet stor nok til, at den ikke gentog sig, men det var de så ikke. Jeg prøver at kigge på det :)

Tak igen!

Torben

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej troels,

Tak for feedback!

Ja, det er rigtigt emd navnet. Det kan vel ligefrem være en fordel, at Google ikke ser det som et linkkatalog ved første øjekast?!

Navnet var i sin tid en forkortelse for Torben & Co.

Tak igen!

Torben

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koludabyg,

Takker for svaret - og linket! :)

Tak for de pæne ord. Det er rigtigt rart at høre.

Vedr. navnet så ved jeg ikke helt?! Det er ved både godt og ondt, at Google ikke umiddelbart ser det som et linkkatalog?!

Tak igen :)

Torben

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden, jeg var også bare nysgerrig :-). Personligt tror jeg du vil få mere ud af at tage et meget specifikt område at arbejde med. Feks et  linkkatalog der kun arbejder med sider der relatere til: affiliate, SEO, facebook marketing, "tjen penge på nettet" m.m. Det tror jeg der er mange herinde der kunne savne, og mit gæt er du også meget nemmere vil kunne lave en god forretning på det i stedet for at gentage den samme ide som 60 andre også har brugt.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)