Ja kom godt til at tænke på det efterfølgende, men tænkte du skrev hvis du skulle vide mere.
Jeg har rettet lidt til i funktionen, så den gemmer søgeordene i en session, som så bliver returneret på undersiderne istedet for at prøve at finde dem igen.
håber det virker efter hensigten.
Så har jeg testet, men jeg får desværre en parse error, når jeg prøver at tilgå mit site, får jeg denne fejl:
"Parse error: syntax error, unexpected $end in/var/www/blaekpatroner.info/public_html/wp-content/themes/TheProfessional/functions.php on line 29
function bwp_get_search_keywords($url = '') { session_start(); // Check if the session exsists and return it if it does if(isset($_SESSION['search_words']) && !empty($_SESSION['search_words'])) return $_SESSION['search_words'];
// Get the referrer $referrer = (!empty($_SERVER['HTTP_REFERER'])) ? $_SERVER['HTTP_REFERER'] : ''; $referrer = (!empty($url)) ? $url : $referrer;
// Parse the query string into a query array parse_str($query_str, $query);
// Check some major search engines to get the correct query var $search_engines = array( 'q' => 'alltheweb|aol|ask|ask|bing|google', 'p' => 'yahoo', 'wd' => 'baidu', 'se' => 'localhost' );
foreach ($search_engines as $query_var => $se) { $se = trim($se); preg_match('/(' . $se . ')\./', $host, $matches); if (!empty($matches[1]) && !empty($query[$query_var])) { // Store the words in a session $_SESSION['search_words'] = $query[$query_var]; return $query[$query_var]; } } return false; } ?>
3. parts tracking er endnu bedre, for da får man ordene direkte over på AdWords brugerfladen. Det spiller hos Adservice og vi arbejder på at få det til at spille hos Tradedoubler også
3. parts tracking er endnu bedre, for da får man ordene direkte over på AdWords brugerfladen. Det spiller hos Adservice og vi arbejder på at få det til at spille hos Tradedoubler også
Hej Nicolaj,
Det kræver vil, at man hos ens affiliate netværk, kan indsætte en tracking pixel? Et par tillægssørgsmål - får du også statistik på dine organiske søgeord - og hvilken 3. parts tracking anvender du?
3. parts tracking er endnu bedre, for da får man ordene direkte over på AdWords brugerfladen. Det spiller hos Adservice og vi arbejder på at få det til at spille hos Tradedoubler også
Hej Nicolaj,
Det kræver vil, at man hos ens affiliate netværk, kan indsætte en tracking pixel? Et par tillægssørgsmål - får du også statistik på dine organiske søgeord - og hvilken 3. parts tracking anvender du?
Det er udelukkende med AdWords det virker, men vi har selvfølgelig også et system, hvor vi får indsat de organiske søgninger og eksterne referers som ID i linket.
Med hensyn til 3. parts tracking, så er der på hver kampagne hos Adservice et felt, hvor man kan indtaste sin conversion tracking code fra AdWords. Vi tester lidt hos Tradedoubler, men indtil videre kan vi ikke få provisionsbeløbet med over, kun antal salg. Uden det eksakte beløb pr. salg, er funktionen ikke noget værd, men mon ikke der kommer styr på det