Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kappaplader?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har erfaring med kappaplader og lign?

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du gerne vide? :-)

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu får skåret dem i forskellige former, kan siden af pladen så dækkes eller pakkes ind, så man ikke ser lagene (pap, skum, pap) ?

Og hvor kan man købe dem og få dem skåret til en god pris?

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt sætte tape/folie på kanterne, men det bliver ikke særlig elegant. Alternativt kan du pakke hele pladen ind i folie, men det bliver lidt dyrt. Ønsker du en helt ren kant, så er en bedre løsning opskummet plast, som ligner skumpap, men det er heller ikke noget billigt materiale. Det beror lidt på behovet.

Materialerne kan du købe hos f.eks. skiltefirmaer og lign., ligesom vi også kan levere det til dig. Vi er ikke billigst, men vi er meget servicemindede. Bare ring på 70 25 55 55, så får du råd og vejledning.

Fra Viby J.
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Grafito.dk - din grafiske assistance Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GMM!

Jeg ville tage fat i Firma-X og høre dem, hvad der er muligt. Jeg er selv i den grafiske branche og Ronny eller Martin derindefra har ALTID en løsning på en "umuligt" opgave.

Jeg har selv tidligere fået udskåret nogle plader i både akryl, opskummet PCV og træ, hvor der efterfølgende enten er malet, monteret folie eller matteret til mine kunder, med rigtig godt resultat :-)

Prøv at høre dem. De vil altid gerne give et godt råd :-)

Vh

Janni fra Grafito

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hvis du bare vil kunne købe de rå plader, så kan du f.eks. tage et kig på vores nye webshop http://www.largeformat.dk under opklæbning .

Men hvis det er noget som du vil have skåret eller fræses, så er du velkommen til at kontakte mig.

Som de andre skriver, så er skumpap (f.eks. Kapa-pladerne) ikke de bedste at lave en farvet kant på.
Hvis du godt vil have kanten i samme farve som overfladen (hvid eller sort), så skal du vælge en plade som f.eks. deko-pladerne som har gennemfarvet kerne. Hvis kanten derimod skal være i en helt anden farve, så er du ude i noget med f.eks. en opskummet PVC plade som så simpelthen males. Alt efter hvor "ren" kanten skal være, så kan du godt være ude i noget med en acryl-plade i stedet for som kan poleres i kanten. Ellers er det noget med spartling med filler, polering og så maling efterfølgende. Så det kan hurtigt blive noget omstændigt. At lægge folie på kanten vil jeg ikke anbefale med mindre det er noget som ikke ses tæt på (f.eks. facadebogstaver) da man ellers godt vil kunne se hvor de forskellige elementer af folie overlapper hinanden.

/Jesper
 

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni

Tusind tak for din anbefaling. De virker meget gode og idérige. Tak.

GMMM

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige til info, så har vi handlet med omtalte Firma-X 1 gang - og vi har aldrig fået vores penge. Til gengæld har vi fået brev fra advokat om at de er gået konkurs.

Om de er startet op igen i samme navn, om det er de samme folk - det aner jeg ikke. Men jeg ville være forsigtig hvis jeg var dig.

//Søren

Fra Århus
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Søren!

Vil lige fortælle hvad der er hele historien :-)

Ja Firma-X ApS, hvor jeg var ansat som direktør, gik desværre konkurs i september 2010 efter eller at være kommer næsten igennem krisen. Da jeg havde stor indsigt i butikken og brænder for det vi kunne/kan levere, valgte jeg at opkøbe konkursboet privat, så nu hedder det kun Firma-X (uden ApS).

Det er ærgerligt at krisen ramte os alle så hårdt og da især at man som underleverandør skal komme til at rammes. Jeg kan sige at vi i Firma-X ApS mistede ca 180.000,- i konkurser fra vores kunder. Heldigvis er flere af dem også genopstået i andre konstellationer. Det holder jo vores samfund igang at vi kan handle :-)

Dertil håber jeg da også at vi vil komme til at arbejde sammen igen (selvom det var min tidligere kollega Michael du havde kontakt til), da jeg jo ved at du kan løfte nogle specielle opgaver, som vi nogle gange render i. Det er jo en måde at tjene pengene ind igen :-) (og så må en forudbetaling jo bare sættes i værk).

Håber dette skabte bragte lidt mere lys på sagen. Ha en go dag og sommerferie, når du kommer dertil :-)

Vh

Ronny Engstrøm
Firma-X

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)