Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeje i Tyskland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Årets ferie går i år til Tyskland og da vores egen bil er af ældre dato, så havde jeg tænkt mig at køre den til f.eks. Hamborg eller Flensborg og så sætte den der og drage syd på i en nyere model.

Er der nogen der har erfaring med dette, i sær det med at kunne have sin egen bil parkeret hos udlejer?

/Arco

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er slet intet problem - og i øvrigt ganske udbredt. Du kan f.eks. ringe til den danske afdeling af Avis og bestille en tysk bil, og jeg er sikker på, at de gerne råder og vejleder mht. parkering. 

God ferie :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hertz på Europaweg i Flensborg har fin service og billige biler. Der kan du parkere inde på deres egen plads, og så rulle afsted i en af deres biler... Ejeren hedder Wolfgang og er virkelig til at snakke med. Jeg har kun gode erfaringer der fra i hvert fald...

Sixt i Harrislee har også fine biler til gode priser, men de har ikke rigtig plads til parkering, så det foregår som regel ude ved vejen (Am-Oxer). Hvis det drejer sig om længere tid I skal være afsted, plejer de at tilbyde parkering enten på pladsen eller længere nede ved deres andet firma, Windgroup....

Dbh. Rasmus

Fra Cascais, Portugal
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Fra  Guide Billig Billeje Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har på Guide Billig Billeje tidligere skrevet flere artikler om fordelene ved at leje feriebil i Tyskland i stedet for at køre i egen bil. Vær opmærksom på at man i sommerperioden skal booke i god tid for at opnå de bedste udlejningstilbud.

TV2 satte for øvrigt sidste år fokus på emnet, hvor de i samarbejde med Bilpriser.dk dokumenterede besparelserne ved at leje feriebilen i Flensborg.

Artikel: Lej feriebil i Tyskland

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at forhandle dig til fri km... Dvs du kun betaler xxx euro i leje, og intet betaler pr kørt km...

Bare et tip, da de ofte kræver km penge ved danskere eller uvidende personer ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille tip:

Hvis du er til BMW, så lej en bil hos Sixt.

Hvis du bruger Sixt.com i stedet for Sixt.de/dk, får du automatisk fri kilometer på dyret.nderlig fejl, men det virker og de siger ikke noget til det. Det er, som Fashion-Seller også er inde på, ret vigtigt.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet billeje i Tyskland en del gange. Det er ganske let at bruge, og det koster ikke så meget. Ejeren af Hertz hedder stadigvæk Wulfgang, og han har faktisk så mange danske kunder at han har gået på Dansk kursus. Han store drøm var at kunne fortælle danskere vej til motorvejen på dansk. - Han har dog opgivet projektet

Du kan finde en god pris på min hjemmeside her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)