Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transfer på porcelæn.....så det holder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra århus
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk

Jeg leder efter muligheder for at lave tryk på porcelænstallerkner. Har læst en del på nettet om transfer-tryk, og også læst indlæg her på Amino. jeg har fundet frem til at det er dyrt og ikke særligt holdbart. Men jeg ved at mange designere bruger transfer tryk, så noget må jeg ha´ overset.

Alternativt tænker jeg samarbejde med en procelænsfabrik. Nogle godt bud? Udover Royal Denmark. ;)

Jeg er uddannet billedkunstner og har designet en del tallerkner som jeg har fået super spændende feedback på. Så nu vil jeg gerne  ha´ sat tallerknerne i produktion.

Håber der er nogen derude der har erfaringer med transfertryk? og eller ideer til spændende procelænsfabrikker i Danmark og udlandet.

Mvh Mette Juel.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Ring til Claus på 44914555, han kan helt sikkert hjælpe dig - du kan også se på deres webside weidingerglas.dk

Bendtsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Man kan vælge at lave dekorationen som en decal - og den kan du så vælge at lave on-glazed eller under-glazed. Det kommer også an på hvilket materiale du ønsker at producere dine tallerkner i - de forskellige materialer brændes ved forskellige temperaturer - og har også effekt på holbarheden?

Jeg har en del kontakter i både EU og Asien, du er velkommen til at skrive til mig hvis du vil vide mere på info@plus7.dk

held og lykke med projektet!

 

Mange hilsner

Heidi

Fra århus
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Hvor er det skønt at få feedback af så mange. Jeg vender tilbage til dig snarest. Venlig hilsen Mette.

Fra århus
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tusinde tak! Jeg prøver at kontakte dem.

Venlig hilsen Mette .

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)