Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk designer søger opgaver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow Aminoer :-)

Jeg er en ung knægt på 17 år og helt ny på Amino. Jeg besidder nogle kompetencer indenfor Adobe Photoshop og Illustrator som kan komme dig til gode. På trods af, at jeg begår mig på ganske behørig vis indenfor de to førnævnte programmer, hvis jeg selv skal sige det, så vil jeg rigtig gerne have mere erfaring og naturligvis videreudvikle mine færdigheder. Jeg vil tilbyde at lave opgaver til en yderst billig pris.

Hvis du står og mangler et logo, et reklammebanner, designs til diverse tilbehør (det kan være musemåtter eller krus osv.), layout til plakater samt andre tryksager, så vil jeg heller end gerne give en hjælpende hånd og vil som sagt arbejde til en pris, du ikke kan sige nej til. Prisen vil naturligvis afhænge af arbejdstiden og omfanget af opgaven, men lad det ikke skræmme dig væk ;-)

Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at smide en PB - også hvis du gerne vil se mit tidligere arbejde. Jeg har lavet opgaver for store som små virksomheder. Alt og alle er velkomne, og jeg vil opfylde dine krav efter bedste evne. Jeg er ikke tilfreds, før kunden er tilfreds.

Fortsat god aften

Mvh
Daniel Noll

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Har du nogle referencer ?

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Kan man se noget af det du har lavet ? Send evt. en PM...

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Jeg står faktisk og mangler en mand til at designe et logo .

Ved præcis hvordan det skal se ud, men kan hverken tegne eller bruge de der skide computer programmer godt nok til selv at gøre det.

Du må meget gerne smide mig en pm med tidligere arbejde hvis det er muligt.

Mvh

Nicolaj Nienstædt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)