Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke retur 2 gange, med besked ( Ukendt på adressen )

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har fået en pakke retur 2 gange nu med beskeden "ukendt på adressen" .. Jeg har forgæves forsøgt at ringe til kunden i 7 dage og skrevet flere mails .. Intet respons overhovedet ..

Jeg vil jo utrolig gerne have kunden får sine varer, men jeg kan vel ikke stille mere op nu? Nu kan jeg blot vente til kunden kontakter mig?

Har i andre oplevet lignende situationer og hvordan takler i dem?

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh.
Martin

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det har vi også prøvet en del gange.

Hidtil har det været muligt at finde frem til fejlen via krak eller dgs.

Det der er mest "træls" er portomkostningerne der bare stiger og stiger...

Jeg ville vente til han kontakter dig .
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også bare vente.

Du har jo gjort hvad du kunne nu, nu er det så op til kunden selv efter min mening..! :) 

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det samme med en Amerikansk kunde af et digitalt produkt.
Han var åbenbart skeptisk over at skulle give sin e-mail ud, så han tastede en tydelig fake e-mail - det samme var telefonnummeret.

Jeg sendte alligevel den digitale vare til den indtastede mail.

Efter en uges tid (hvor jeg er på ferie) får jeg sure mails. Han forlanger at få pengene retur eller sin vare med det samme.
Jeg prøver at forklare ham problemet, og hvordan han selv løser det.

Han forlanger at jeg ringer til ham.

Jeg forklarer ham, at jeg ikke har hans rigtige nummer.

Han oplyser mig sit nummer, men tager ikke telefonen de 3 gange jeg ofrer penge på internationalt opkald (og jo, jeg tog højde for tidszoneforskel).

Han vender tilbage på mail et par dage efter, vred over at jeg ikke har ringet til ham.

Til sidst indtastede jeg bare den e-mail han skrev fra og det telefonnummer han havde fremsendt i mit CRM, genfremsendte varen, og skrev, at det var fikset nu. Så blev der ro og jeg kunne nyde ferien.

:-) Ingen portoudgifter heldigivis, måske lige en 10'er i opkaldsafgifter.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Hej Aminoer :)

Jeg har fået en pakke retur 2 gange nu med beskeden "ukendt på adressen" .. Jeg har forgæves forsøgt at ringe til kunden i 7 dage og skrevet flere mails .. Intet respons overhovedet ..

Jeg vil jo utrolig gerne have kunden får sine varer, men jeg kan vel ikke stille mere op nu? Nu kan jeg blot vente til kunden kontakter mig?

Har i andre oplevet lignende situationer og hvordan takler i dem?

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh.
Martin

Jeg kører den på en lidt anden måde, inden jeg sender, chekker jeg op på om kunden bor på den adresse (krak mm.)

Hvis jeg ikke kan finde kunden på adressen, får de en mail, og evt. en opringning inden jeg afsender.

Hvis der ikke er kontakt på nogle af delene, bliver der intet sendt.

Der har jeg sparet en del i porto.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Har i andre oplevet lignende situationer og hvordan takler i dem?

Lader varen ligge til kunden henvender sig, og beder dem så om at indbetale forud for fragten nr. 2 samt nr. 3 før varen sendes.

Alternativ returner pengene minus fragt for forsendelse nr. 2

Køb ren argan olie her

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Jeg kører den på en lidt anden måde, inden jeg sender, chekker jeg op på om kunden bor på den adresse (krak mm.)

Hvis jeg ikke kan finde kunden på adressen, får de en mail, og evt. en opringning inden jeg afsender.

Nu er det jo langt fra alle, der står opført i krak mv, og du får vel heller ikke altid kundens tlf. nr. - disse kunder kan så ikke handle hos dig??

På din måde at gøre tingene på, spare du ganske rigtig porto, men du "spare" da også på din indtægt.

Generelt ser jeg det ikke som et problem. Det sker under 1 gang pr 1000 forsendelse her i huset.
Det skal så lige siges, at PDs webpack fanger nogle "forkerte" adresser. - En "forkert" adresse kan være et husnummer uden tilhørende bogstav.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input ..

Problemet er blevet løst, og måske vil i gerne lige vide hvad der gik galt :) ?! Så her får det lige at vide ..

Kunden havde bestil et produkt til sin kæreste .. I hendes navn, men på kærestens adresse. Jeg fik så en mail fra hende ca. 1 mdr. efter den var bestilt, hvor hun beklagede sig og fortalte det var utrolig dårlig service. Men fangede hende så der og forklarede situationen og det tror jeg godt hun kunne forstå :)

Men vil lige skrive det bag øret, det med lige at tjekke op på krak. Det var måske en god ide, der er alligeve penge og sparer, engang imellem :)

Hav en fed søndag aften

Mvh
Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)