Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sanktioner i forhold til revisor som har misligeholdt aftaler?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilke sanktioner har man over for en revisor som ikke har gjort sit arbejde og ikke har indsendt lovpligtige papirer til erhvervs- og selskabsstyrelsen?

På trods af gentagne rykkere, både via tlf og mail er det gået op for os at meget (alt?) det papirarbejde han skulle have lavet i forbindelse med vores Aps-regnskab ikke er blevet udført, og vi står nu med *MEGET* reelle trusler fra det offentlige med dagbøder og i sidste end at vores firma bliver tvangslukket.

Er der nogen der kan anbefale en revisor i nordsjællandsområdet som *HURTIGT* kan hjælpe os, gerne en vi kan møde personligt, så vi igen undgår den situation vi er havnet i.

PS: Set i bagklogskabens lys skulle vi nok ikke have valgt en revisor som ellers har været meget aktiv herinde på Amino og som gav udtryk for at han virkeligt kendte de forskellige lov og regler der er i forbindelse med drift af netshop :(

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke prøve at kontakte Tonny Skov Pedersen direkte og høre om han har tid.

Det er nu I skal være proaktive inden sommerferien for alvor slår igennem. For hvis der er nogle som ikke holder ferie er det tidsfristerne.....

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis den revisor du har brugt er registreret eller statsautoriseret kan du klage her til revisornævnet :
http://www.drefo.dk/FRR/Servicemenu/Om%20os/Klagemulighed/Revisorneavn.aspx

Hvis den revisor du har benyttet hverken er registeret eller statsautoriseret har jeg svært ved at se nogen "nem" løsning på dit problem.

Derfor sørg for at den kommende revisor du finde statsautoriseret eller registreret - så har du mulighed for at klage.

Andre revisorer kan være medlem af foreningen FDR (som har hjemmesiden www.fdr.dk), her er jeg ikke sikker på om der er mulighed for at klage til foreningen. Det kan nogle af de Aminoer jeg har har set der er medlem måske svare på.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lad nu være med at prøve at gætte hvem det er her i debatten.
Jeg sletter det hele hvis det går i den retning.

De bedste hilsner

Martin

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hintet, jeg må nok bare konstarere at det er penge fra "lærekontoen" der er blevet brugt her.

PS: Det var åbenbart indlægget her på Amino som fik vedkommende til at komme ud af busken.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:

Hvis den revisor du har brugt er registreret eller statsautoriseret kan du klage her til revisornævnet :
http://www.drefo.dk/FRR/Servicemenu/Om%20os/Klagemulighed/Revisorneavn.aspx

Hvis den revisor du har benyttet hverken er registeret eller statsautoriseret har jeg svært ved at se nogen "nem" løsning på dit problem.

Derfor sørg for at den kommende revisor du finde statsautoriseret eller registreret - så har du mulighed for at klage.

Andre revisorer kan være medlem af foreningen FDR (som har hjemmesiden www.fdr.dk), her er jeg ikke sikker på om der er mulighed for at klage til foreningen. Det kan nogle af de Aminoer jeg har har set der er medlem måske svare på.

Helt korrektYes

Der kan klages til de respektive organisationer eller bedre, der kan indgives klage direkte til Revisornævnet f.s.v. angår den godkendte revisors adfærd.

Der kan dog ikke indbringes honorarklager for Revisornævnet, idet dette skal ske til revisororganisationernes responsumudvalg.

Ja, Foreningen af Danske Revisorer, FDR, har også et responsumudvalg.

Tonny

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

haandlavet.dk:

PS: Det var åbenbart indlægget her på Amino som fik vedkommende til at komme ud af busken.

Så du har fået regnskabet indsendt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)