Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking - Søger gode (og dårlige) oplevelser

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt at du tager den strategiske overvejelse op!

Tag fat i 2-3 mødebookingbureauer og lad dem give dig tilbud, samtidig med at du udfordrer dem på etik. Tjek også deres faglige baggrund hos phonerne - bliver de trænet internt eller eksternt? (bliver de overhovedet trænet, og hvor meget og hvornår?)

Hvordan er deres on-board program osv...

Alt sammen handler det om, at de pludseligt bliver dit ansigt ud til kunderne, og derfor skal de afspejle din virksomhed.

Husk det gamle udtryk:"you never get a second chance to make af first impression".

Passer din kemi med deres, har du det rigtige bureau. Er du i tvivl om kemi, etik og hvad kunderne kommer til at opleve, er dine penge brugt bedre på at træne en intern sælger, som har loyalitet hos dig og din virksomhed.

God fornøjelse med strategien.

Venlig hilsen

Emil Hejlskov

www.performanze.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle konkrete tips om vad man ska kikke efter?

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får brug for et mødebooking bureau, så lad os endelig tage et møde om det.

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder i eget call center, og ringer for en håndfuld kunder hver dag, eneste ansat er mig, jeg har været i branchen i 7 år og har også været ansat i andre call centre, jeg valgte at gå for mig selv da jeg ikke synes at de møder der blev lavet var seriøse nok.

Du skal sørge for at have tillid til det firma du vil bruge, det er vigtigt at den person der skal ringe ud for jer er en person der vil sætte sig helt ind i jeres firma, det drejer sig om at få opbygget et tæt samarbejde, gerne langvarigt.

Så ligesom i alt andet samarbejde er kodeordene kemi, tillid og ærlighed, få lidt referencer og sørg for at der er aftalt en prøvetid.

Med venlig hilsen

Jyske Call

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har arbejdet en hel del med telemarketing, og rådgiver ind imellem virksomheder om brug af den slags.

Det er en svær disciplin af mange årsager. Hvor hårdt skal man fx presse på overfor kunden i telefonen for at få et mødet? Erfaringen viser mig, at hvis man finder en rigtig dygtig mødebooker, der arbejder for virksomheden i en længere periode, hvor man lærer hinanden at kende, så får mødebookeren dermed en langt bedre indlevelse i virksomhedens produkter og ydelser. Altså: I skal finde en fast mødebooker, som I kan bruge over en længere periode - ikke hyre et bureau der skifter personerne ud løbende. Det kan dog være "farligt" at hyre en person på fuld tid til opgaven, da personen så kan "brænde ud" - det er hårdt arbejde at sidde og lave det samme dagen lang over en længere periode.

Jeg har i øjeblikket adgang til en dygtig mødebooker, som jeg har brugt flere gange. Send gerne en besked hvis I er interesserede i at høre mere - skriv på sme@qualifiers.dk. Han kan hyres til en ganske fornuftig pris - en pris der ligger under hvad de traditionelle telemarketingbureauer plejer at tage.

/Søren

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre siger så er telemarketing en svær nød at knække. For hvem er ikke glad for at fortælle om ens produkt, selv om jo faktisk er kundens behov man skal se efter om produktet kan dække, og hvis du ikke er i stand til at lytte, så er svært at sælge.

Det var noget af det som jeg blev fortalt fra SALE4U.nu da jeg besluttede mig for at prøve deres mødebooking faciliteter.

Du kan prøve at give dem et kald, og se om de har hvad du har brug for. :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)