Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er har lige startet en virksomhed op, i den forbindelse har jeg lavet en hjemmeside, jeg sælger blomster dekorationer, buketter og firma gaver til virksomheder.

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hjemmesiden?

 

Med venlig hilsen

Simone

Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se der lige skal rettes lidt i galleri.. og måske det ville være en idé at skrive lidt om de forskellige buketter, jeg ved at interflora gør det, og jeg tror det er en god idé..

 

Ellers ser siden rigtig godt ud som det ser ud, men jeg er bestemt ikke den rette, at spørge, der er nogle her inde der har forstand på den slags som forhåbentlig vil komme med deres udsagn.. Men ros det skal du da have.

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Funder blomster.

Her er lige lidt at arbejde på Wink

Husk at ny linie starter med stort bogstav.

Lav alle tekster på alle sider lige store (der er flere størrelser nu)

I kunne måske skrive under billederne i galleriet, hvilke buketter det er på billedet.

Put en ALT tekst  på alle jeres billeder, som beskriver billedet.

I har den samme titel tekst på alle sider. Det er ikke ret godt i forhold til at blive fundet på google. Nu står der bare funder-blomster.dk Internet Explorer (Der kunne stå på forsiden: Blomster buketter og blomsterkranse fra Funder blomster Internet Explorer) Så vil I have mange flere søgeord deroppe, hvilket er rigtig godt.
Lav helt forskellige tekster til alle jeres sider, og de ord I bruger deroppe, SKAL findes på den omtalte side.

Måske et billede af Dig/Jer som ejer/binder blomsterne. Evt. et billede hvor I faktisk står og binder blomsterne. Det giver tillid.

Men ellers en rigtig flot side

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have hjælp til siden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Længere titlen på siden der videre formidler jeres emme derved flere kliker på linket ud på google

husk udnyt alle 67 tegn som google viser og brug andre ord end kun dit domæne navn det ligger du lige vel hvad nummer 1 med , jeg mener denne her titlen ><TITLE>funder-blomster.dk</TITLE>

mere tekst på siden , vis den altså skal findes rimeligt i google , så videre formidle en masse viden omkring det i har og sælger gerne med flere gode tips og ideer

husk tags titler til billeder derved findes de i google billedet søgning

husk h1 , h2 og h3 til overskrifter på siden og underoverskrifter

husk lav interne links struktur på siden med jeres ord de viser bruger af siden vejen og google

kontaktsiden og gæstebog lav det ikke på samme side del det op det forvirre mig

husk CVR nummer på kontaktsiden

god ide med en kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med adresse og betalings muligheder ?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Det er nogle søde blomsterbilleder, men det vil være godt, hvis du får tilpasset billederne øverst på siderne under Firmaaftaler og især under Produkter, så de ikke er så langstrakte. Billederne i sidste linje i galleriet er røget ud til venstre.

Mvh. Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

mange tak for nogen gode hurtige kommentarer, så har jeg lidt at arbejde med, er som sagt helt ny i det her, så havde ikke tænkt over dette med overskrifterne og google.

tak :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lodrette streg der seperarer din context del og så din news del til højre, den rykker sig hver gang man trykker på en ny fane... Mit umiddelbare bud er fordi at du bruger forskellige størrelse billeder. Det generer i hvert fald øjet! :) På "firma aftale" fanen er den helt væk.

Adresse mangler også som andre skriver, det er i hvert fald det umiddelbare indtryk.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)