Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeudtalelser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi overvejer at bruge nogle af de positive udtalelser vi får fra vores kunder på vores side.

Er det en god ide?

Spørger man kunderne før man bruger deres udsagn?

Michael



Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Alt afhængig af branche og selve kunde udtagelsen vil dette være en god ide, bedre end at du selv fortæller omkring alle dine evner og kundskaber. Man skal også være varsom med at benytte en meget kendt person til kunde udtagelser, som kan tage opmærksomheden væk fra dit firma og produkt - man husker kun personen.

Ja, du skal altid have en skriftlig accept fra kunden og husk at du skal kunne bruge kundens udtagelser og evt. tilhørende foto i ind og udland, uden begrænsninger.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

PB


Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

Var lige på en lille rundtur på jeres site, meget omfattende med mange produkter & mærker, velvære er en branche i kraftig vækst og vi har kun set begyndelsen i lille Danmark.

Hvis jeg var dig, ville jeg satse på udtagelser fra unge og mænd - kun fordi at man ikke vil forvente dette og det vil skabe overraskelse- og forhåbentlig et mersalg for jer.

Du skal lige have checket nogle af jeres billeder, som ikke fremkommer!

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-03-2007 10:34:48
Forfatter: PB
Hej Michael.

Var lige på en lille rundtur på jeres site, meget omfattende med mange produkter & mærker, velvære er en branche i kraftig vækst og vi har kun set begyndelsen i lille Danmark.

Hvis jeg var dig, ville jeg satse på udtagelser fra unge og mænd - kun fordi at man ikke vil forvente dette og det vil skabe overraskelse- og forhåbentlig et mersalg for jer.

Du skal lige have checket nogle af jeres billeder, som ikke fremkommer!



Hej PB,

Tak for kommentarerne.

Kan du give mig et eksempel på et billede der ikke fremkommer. Når jeg checker kommer alle billeder, men det er måske noget med min cache.

Michael



Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fundet de billeder der ikke fremkommer.

Michael

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

PB


Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, bestemt en god ide.

Men du skal have brugernes accept og gerne et billede af den der kommer med udtalelsen. Hvis det så samtidig er en lokal kendis, der kan anbefale et eller flere af dine produkter, får det mere vægt.

Falder de brugte udtalelser samtidig sammen med en kampagne for produkterne er det et plus.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)