Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er flexbaren åben, har dog brug for friske øjne til at se nye muligheder eller graverende fejl :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Langt om længe er flexbar.dk ved at være færdigudviklet. Flexbar er en virksomhed som lejer bartendere ud samt laver komplettet mobie barløsninger til cocktailparty til virksomheder og private.

Efter utallige timer med designeren og alene foran computeren er jeg klar til at modtage feedback på sitet. Jeg vil gerne høre lidt om fløgende:

usability (kan I finde mine ydelser), design, teksterne m.m

bare fyr løs, jeg har virkelig brug for friske øjne på sitet, for mine besøgende siger jo ikke så meget :-)

Bedste hilsner

Peter

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Tillykke med Jeres side. Den er rigtig flot!

I skal lige have lidt mere styr på priser, som er lidt forskellige, alt efter om man læser under blog eller priser.
Kan du ikke gøre det mere overskueligt med priserne. Man ved jo intet om, hvor man er henne.

Jeg mangler nogle billeder med stemning på. Evt. fra nogle fester I har været med til.

Referencer er rigtig godt, så få nogle på hurtigt. Det sælger!

Lidt stavefejl og dobbelt mellemrum er jo ikke slemt. Det får i nok rettet hen ad vejen.

Hvad betyder: nærvende (en nærvende bartender)

Men ellers flot side!


Dbh

Michael Haahr

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Under priser skriver du bare

kr. 245 – 345 frem til 24.00

Men er det prisen for bartenderen fra kl. 18 -> 24, eller er det pr time? Det er nok time prisen du har listet, men gør det 100% tydeligt! :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Man kan ikke se hvor man kan leje en bartender.

Er det i København?

Mvh.

YesPeople Events

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael* Jeg har rettet i priser og blog så de gerne skulle være ens. Stavefejl og tastefejl bliver rettet hurtigst mulig. Ref & Stemningsbilleder er noget vi arbejder på - det næste step.

zhenzar* priserne er nu gjort meget tydelige.

Yes People* Naturligvis. Tog det som en selvfølge at de besøgende vidste hvor vi lå :-) hvilket er forkert.  det er rettet, Kbh er kommet på kontakt siden.

Kom gerne med flere rettelser, da jeres kommentar er priceless for os.

Og Yes people, hvem bruger I til jeres bar-løsninger? :-)

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I din menu i bunden, der mixer du dansk og engelsk.. Genveje - Friends - Komplet bar - Email US

Kør rent dansk, ikke engelsk/dansk, det er ikke pænt rent sprogligt. Jeg kunne godt tænke mig en genvej til priser fra din top menu også, men det er bare mig! :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne måske godt "personliggøre" siden "Om Flexbar" ved fx at sætte nogle gode billeder af menneskerne bag konceptet på siden.

 

At i har været i branchen i lang tid og er noget så professionelle... forventer jeg nærmest lidt på forhånd...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

og måske også lidt beskrivelse af hvad i har lavet før der gør at i kan levere det produkt i lover... Altså hvad er det der gør mig sikker på at jeg ikke blot giver 495 kr i timen for en 17 årig ny-ansat bartender fra den nærmeste buddy-holly....

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Zhenzar* Tak, frinds er ændret, kan dog ikke selv ændre i email us, da det er en standard formular. Der skal jeg vidst have fat i min programmør.

Priser, den tygger jeg lige lidt på :-)

Anders* Tak for dit svar. Billeder af os har været til overvejelse, men blev ikke aktuelt. Det kan være det skal revurderes.

Har skrevet lidt om vores baggrund og hvordan vi arbejder med vores bartendere.

endnu engang tak.

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig rigtig fed side!

Kan du huske hvad fonten i logoet hedder?

Jeg synes at jeres forside, skal hedde forside eller hjem i navigationen. Lige nu hedder den "home". I bunden, står der "email us" i stedet for "email os" eller "skriv til os".

Synes også jeres "få et godt tilbud - klik her!" knap skal have en anden farve. Grøn passer ikke ind - lav den lyserød! ;)

Rigtig lækker side, held og lykke med projektet!

Mvh

David Bograd

PS. skaf dig evt. et favicon

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)