Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler der information eller????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

 

Har for et godt stykke tid siden lavet en "nødtørftig" hjemmeside for min lille virksomhed. Desværre mangle jeg respons på selve siten. Et er at venner og bekendte sesr forbi, et andet er kritik fra udefrakommende.

 

Se forbi http://www.webcadconsult.dk og lad mig høre hvad du mener.

 

Er der for megen information eller er den ikke fyldestgørende nok?

 

Overvejer at lave siden i Flash og har da også et udkast til den version. Hvordan stiller I jer til brugen af Flash?

 

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg er jo så ikke ekspert og kan kun fortælle om mit umiddelbare indtryk.

Først og fremmest er forsidens nederste sætninger, der bliver "spotlightet" lidt en fornærmelse mod min læsehastighed - dvs. sådan er det jo ikke, men det går for langsomt, jeg gider ikke at vente på at den cirkel viser det næste bogstav.

Herudover bliver jeg lidt forvirret over, hvem det er, du vil sælge hvad til, for er du nu bedst til webdesign, regneark eller 3D-tegninger? Hvad er dit formål med virksomheden og hvad brænder du for? Er du sådan en edb-softwarehandiman? Måske ville en præsentation af dig selv og eksempler på udført arbejde f.eks. inden for web være en god idé.

Herudover var siden langsom om at skifte, når man klikkede i venstremenuen - navnlig teksten blev hængende så længe, at jeg lige måtte klikke igen for at se, om det ville hjælpe.

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Holmes,

Hvorfor ikke bare satse på CAD tegning?

Hvis dit website er et udtryk for dine evner som webdesigner, så tror jeg at du vil have større held af at få en fornuftig forretning ud af at lave CAD tegning. Dit website (eller webzite som du gentagne gange staver det) er bygget op med forældede teknikker (frames) og der er ikke gjort særlig meget for at gøre det søgemaskinevenligt. Desuden synes jeg at der er ALT for mange stavefejl. Det kan godt trække en del ned i helhedsindtryk.

Hold dig til hvad du er god til, hvilket jeg formoder er CAD-tegning. Gerne med CAD tegninger til web som speciale.

mvh Carsten


Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Først tak for jeres hurtige tilbagemelding.

 

Anette - du har ret i, at der mangler en mere koncentreret udmelding til den/de kundegrupper jeg henvender mig til. Og - ja, der mangler referencer, men de kommer, desuden havde du en god pointe med lidt omtale af mine egne kvalifikationer, så det må jeg lige se lidt nærmere på.

 

Carsten - Nej, siden er så absolut ikke et udtryk for mine evner som webdesigner. Langt fra. Jeg har lavet hjemmesider for adskillige virksomheder gennem de sidste 10 år, så jeg har skam fulgt med i udviklingen. At siden så er lavet med en lidt ældre metode (frames) betyder jo ikke at den er dårlig. Er dog kommet frem til, at der skal skæres i tekstindholdet og at siden skal laves i Flash. Det vil teknisk set bringe den lidt up to date.

 

Hvorvidt jeg skulle fokusere på 3D CAD/Inventor tegninger til nettet, kan jeg være lidt i tvivl om. Er ikke overbevist om, at der er et særligt stort behov for denne service, men jeg har ikke undersøgt det.

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)