Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne starte en MINI virksomhed :) Hvordan skal det gøres?

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

han er 11 år, jeg havde også et indtryk af 15 år og jeg er delvis enig.

de fleste voksne er sgu helt igennem ok, men der findes nogle som kan udnytte unges drømme til at få dem til at gøre noget som overskrider deres grænser.

mit råd er klart at han skal holde sig til samme aldersgruppe når det er chat/video og så rådgive sig med sine forældre

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha   Du er da ikke 11 år?  Det er helt klart en joke og hvis du stadig vil påstår at du er 11 år så vil jeg gerne lige snakke med dine forældre og fortælle dem om det de ikke kan se.

De har jo født den næste Donald trumph og de skulle måske overveje at smide sin pension efter dig, det er da en investering der vil sige spar 2...   Og hvis de ikke vil, så vil i hvertfald overveje det..

Men, men jeg tror stadig ikke på at du er 11.  Jeg har læst det du har skrevet igennem flere gange og kan ikke få det til at hænge sammen med at du er 11..  Bare det at du kan skriver CVR...

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@Peter Nilsson    

Ja, jeg kan skam godt se din pointe, og du vidste jo heller ikke det var min indsigt til det:)

Og du har hel ret i det med at nogle voksne godt kan finde på sådanne dumme ting:)

Så er vi vist kvit/enig

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Raketbambus:

Hej Valdemar,

Jeg synes det lyder som en fantastisk idé! 

Det lyder gennemtænkt, og er sikker på det bliver en succes.

Jeg kan hjælpe dig med at gøre din hjemmeside mere set og synlig for andre brugere på nettet

Kontakt mig (:

Jeg håber du gøre det gratis,,,  det må da være lige frækt nok at tage penge for en 11 årig...  Og hvis du stadig vil have penge så er vi nok et par Amino der kan stikke hånden ned i lommen og se det som en investering i vores egen fremtid.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kræver jeg ikke penge, jeg er selv kun 15, men det hvis det udvikler sig til en succes og pengene ruller ind på kontoen, ville det da være fair.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv far til en 8 årig og hun kan allerede meget.

Selv kunne jeg programmere da jeg var 11 og det tog fart da jeg fik min c64 som 12 årig.

jo der er mange børn som hurtigt kan virke voksne udadtil, men det er de ikke indeni og det er vigtigt som voksen at forstå og respektere.

Mit sidste råd er at når man er 11 år så skal man holde sig til fora som er til børn ellers kan der dukke voksne op som vil udnytte situationen.

Voksne har den ulempe at når de er myndige så er der ikke længere nogen som holder øje med dem/sætter grænser og så kan de udvikle sig til nogle grumme mennesker....sådan er det ikke med børn.

Voksne = mennesker uden filter

Ikke mere herfra Cool

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror stadig der er en der driller Big Smile

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@RaketBambus

Tak fordi du gerne vil hjælpe med siden..

Når du siger "Gøre siden mere kendt" er det så via SEO eller link arkiver eller en helt tredje måde?

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er god nok Valdemar Bonde findes Big Smile og han er kun 11 år...

Jeg må tage det hele i mig og synes virkelig at det er fedt at du kan alt det du nu kan om computer og diverse.

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)