Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Epay - One page checkout - PrestaShop - Virker ikke

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har store problemer med at få One Page Checkout siden til at virke på min webshop.

Jeg bruger Epy som betalingssystem og så er det at jeg meget gerne vil have mit one page check out til at virke. Men det kan det ikke.

Problemet er at når jeg installere One Page Checkout, så kan man ikke få lov til at hjælpe epay som betaling, når man vil handle på min webshop. Det eneste man kan vælge er bankoverførsel.

Kan nogen hjælpe mig her inde, til hvordan jeg kan få Epay betalingskort til at fungere i min One Page Checkout side..

Håber virkelig der er en som kan hjælpe, da det er en nødvendighed for min side.

Med venlig hilsen
Danny 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Har du købt dit OPC ved Caninsk? Hvis du har, - og har købt med support kan du skrive til manden og så hjælper han dig uden beregning.

- Hvis du benytter det nye OPC modul til det nye Presta 1.4, så kan jeg desværre intet sige om dette.

VH

Richard Østergaard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Modulet høre med til min shop. Om den er købt i sin ved jeg ikke.

Den ligger bare som et modul man kan installere i den og det virker fint når jeg gør, bare ikke lige det med at få Epay til at blive vist som betalingsmulighed.

Min Version af PrestaShop er den et nummer ældre, da jeg har utrolig mange special programmeret ting i den og alt for mange vare, til at det kan betale dig at opgraderer endnu. Det er vist et større arbejde.

Men hvis modulet ikke er købt ved Caninsk, hvad kan jeg så gør?
Og kunne du hjælpe, nu hvor det ikke er den nye version af PestaShop???

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Har du prøvet med vores nyeste modul til PrestaShop? Du finder det her: http://tech.epay.dk/files/3/

Hvis du har stadig problemer, så er du velkommen til at kontakte os, så vi kan løse problemet.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for supporten. Kan du evt. hjælpe mig lidt mere med hvordan jeg skal opdatere til den nye version?

Med venlig hilsen
Danny 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Jeg prøver lige at få det opdateret i morgen, og så se om det ikke virker.

Har i opleveret før at det ikke virker?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.

Jeg prøver lige at få det opdateret i morgen så.

Har i oplevet før at det ikke har virket? 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har prøvet at skrive en privat besked til dig, men dette kunne ikke lade sig gør, da du ikke havde slået det til. Derfor skriver jeg til dig her i stedet for.

NU har jeg prøvet at opdatere jeres system. Men det virker desværre stadig ikke. 

Kan du hjælpe mig på en måde, så vi kan se hvad der er galt. Har testet det med nogle andre som køre det samme system som mig selv, og forskellen på dem er at de har Quickpay som betalingsgateway og jeg vil da ikke mene at jeg er nødsaget til at flytte betalingssystem pga. dette.

Håber at du kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Danny Christensen 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Kan jeg få dig til at skrive til vores support? Send gerne en beskrivelse af problemet/fejlen og hvis muligt screenshots.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)