Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Epay - One page checkout - PrestaShop - Virker ikke

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får også lige kontaktoplysningerne til vores support.

E-mail: support@epay.dk
Telefon: +45 98 13 90 40

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_ePay:

Hej Danny

Kan jeg få dig til at skrive til vores support? Send gerne en beskrivelse af problemet/fejlen og hvis muligt screenshots.

Hej Michael,

Jeg skal være ærlig og sige, jeg allerede har prøvet at kontakte jeres support igår, men fik bare at vide, at i ikke yder noget support, da min webshop ikke køre med et standard template. Hvilket jeg ikke engang ved om den gør eller ej.

Men det synes jeg er lidt langt ud at sige, da de fleste shops nu om dage, får udviklet et specielt design til sig selv.

Men jeg vil meget gerne prøve at skrive til jer. Hvilket screenshot er det du ønsker?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg lige river et gammelt indlæg op, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det endte med? Fik du det til at virke Danny?

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Juhl:

Undskyld jeg lige river et gammelt indlæg op, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det endte med? Fik du det til at virke Danny?


Helt iorden :)

Der gik yderligere en del tid, hvor ingen kunne hjælpe mig. Men så "faldt" jeg over Tim Petersen, som kunne hjælpe mig. Han fik det i hvert fald til at fungere, men der var nogle problemer ved Epay, ang. modulet, men hvad det helt præcis var, kan jeg ikke huske mere.

Ved ikke om det er til nogen hjælp, eller hvad du helt præcis søger!

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mig der har fået det til at virke for Danny for en del tid siden, jeg kan heller ikke lige specifikt huske hvad problemet var.

Tim

--

http://www.prestatips.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)