Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google + er det nye crack

Side 4 ud af 15 (145 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Martin :

^^

Nu er det prøvet, så må vi se om han kan klare presset :) 

Btw. genialt at lave limited adgang, det skaber en sindssyg hype omkring det som gør interessen boomer' endnu mere!

'

Jeg syntes faktisk det har været et Fail Hype, for jeg er bare møg irrerteret over at bruge så lang tid på at finde en der kan invite, hvor det virker.. har fået 5 invites idag og kun 1 kom igennem, og hun har en kæreste ved google.. Alle de andre "normale" mennesker's invite virker ikke endnu.. altså de kommer ikke igennem instant.

Så pt. har jeg ikke noget at bruge Google+ til før der kommer folk jeg kender på.. irriterende.

Og det er lige det jeg mener :) 

De får folk til at bruge så lang tid på det at man bliver irriteret over det ikke lykkes, hvor ofte sker det lige? Det jo en mild grad af "Apple release af xxx" hype de har skabt, hvis det så bagefter viser sig at Google+1 kun er lavet for at booste' kendskabet til det nye sociale netværk endnu mere, og ingen effekt har på almindelige serps så har Google lavet intet mindre end et kunststykke synes jeg, ihvertfald set med markedsførings briller. Smile

Fascinerende og skræmmende hvor stor betydning Google har, de udgiver en knap som ingen ved hvad effekten er af, alligevel spredes den på hjemmesider hurtigere end noget andet har gjort tidligere. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

hvis det så bagefter viser sig at Google+1 kun er lavet for at booste' kendskabet til det nye sociale netværk endnu mere, og ingen effekt har på almindelige serps så har Google lavet intet mindre end et kunststykke synes jeg, ihvertfald set

Der er jeg ikke enig, det vil da først være et kunststykke hvis +1 ikke kun er lavet for at booste, men osse har en feature/effekt der er brugbar.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Martin :

hvis det så bagefter viser sig at Google+1 kun er lavet for at booste' kendskabet til det nye sociale netværk endnu mere, og ingen effekt har på almindelige serps så har Google lavet intet mindre end et kunststykke synes jeg, ihvertfald set

Der er jeg ikke enig, det vil da først være et kunststykke hvis +1 ikke kun er lavet for at booste, men osse har en feature/effekt der er brugbar.

Mvh. Rune.

Jeg tænker i forhold til opbygningen af en hype omkring et produkt :) 

Men er også sikker på at +1 som minimum får effekt på serps når man er bruger på +, men mon ikke også det gør for alle andre. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen gider sende en invite til mig, ville jeg blive MEGET glad!! :-)

Mail: morten409(a)gmail.com
(a) = @

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:
Hvis nogen gider sende en invite til mig, ville jeg blive MEGET glad!! :-)

Jeg ville gerne have sendt dig en invitation, men det ser ikke ud til, at jeg kan på nuværende tidspunkt (jeg har selv først lige fået adgang til Google+ i dag - tak til Gita Street for det).

Er der nogen, der ved, hvor længe man skal have haft profilen, før man kan invitere andre?

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop modtaget en fra dig :D Det er bare super hold kæft hvor er det lækkert :D Tusind tak skal du have :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Morten Madsen:
Hvis nogen gider sende en invite til mig, ville jeg blive MEGET glad!! :-)

Jeg ville gerne have sendt dig en invitation, men det ser ikke ud til, at jeg kan på nuværende tidspunkt (jeg har selv først lige fået adgang til Google+ i dag - tak til Gita Street for det).

Er der nogen, der ved, hvor længe man skal have haft profilen, før man kan invitere andre?

Nu ved jeg af gode grunde ikke om det passer, men hvis du taster en email i "who to share" boksen, og sender personen noget får man vidst en invite, aner ikke om det virker, men det står på nogle blogs

Smider lige min mail i tilfælde af det virker og du skulle have tid/lyst til at invitere mig :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da også meget gerne have en invite hvis der er nogen der har en:

PerThomsen70 @ gmail.com

 

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt invitationer, men desværre ser det ud til det ikke virker hver gang. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sender du dem ? (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 4 ud af 15 (145 indlæg)