Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt Software til Info Skærme

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Engesvang
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En webplatform er også nemmere at opdatere fra flere steder og med forskelligt udstyr.

Hvis man også giver mulighed for at logge på med forskellige roller, kan det laves rigtig fleksibelt.

Med hensyn til indholdsstyring er Drupal en meget stærk platform - se:
http://drupal.org/project/taxonomy_access

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En fladskærm med usb indgang vil også sagtens kunne bruges som info skærm, den kan selvfølgelig ikke hente data andre steder fra, men til mere fast indhold, er det en simpel og let løsning.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Har lige set dit indlæg...

Jeg har en virksomhed som laver netop den ide du omtaler, og har faktisk fået det på marked.

Er du selv kommet igang?

Mvh Kristian

kontakt mig endelig på

rosenvoldkristian@gmail.com

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ser at mange gerne ønsker at have info skærme og efterspørger software.

Vi har siden 1994 lavet disse Info programmer for kunder som ønskede disse informations kioske, og jeg kan se mange bruger ordet Info, men hvis man vil have noget standard software, skal man nok søge på ordet Kiosk software.

Vi bruger ToolBook fra firmaet SumTotalSystem som nok er det bedste software til at producerer disse Info skærme med.

Fra Ikast
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Fra  TINXDK A/S Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vi har udviklet et online tjeneste til styring af info-skærme, hvor man betaler pr opkobling man har. Softwaren til styring af infoskærmene er på dansk og superlet at bruge. Vi sælger softwaren, men kan også hjælpe med at levering af hardware (industri hardware), hvis du skulle mangle det. Du kan se mere på www.screenpublisher.dk  eller du skal være velkommen til at ringe/skrive til mig på 2750-7430 / torben@tinx.dk

Med venlig hilsen

Torben Sørensen
CEO at TINXDK
www.tinx.dk  / www.screenpublisher.dk

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt programmet Medi8tor til netop info skærme, og der kommer en masse andre lækre muligheder med dette program. Du kan blandt andet lav drag and drop programmering og exporterer som exe filer mm.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)